Transport aller-retour en voiture privée à Puerto Vallarta
2.7

Transport aller-retour en voiture privée à Puerto Vallarta

Par Gray Line Puerto Vallarta
Qu'est-ce que Travellers' Choice ?
Tripadvisor remet un prix Travellers' Choice aux hébergements, attractions et restaurants qui reçoivent régulièrement de très bons avis de la part des voyageurs et qui sont classés parmi les meilleurs 10 % des établissements sur Tripadvisor.
Annulation gratuite • Remboursement intégral en cas d'annulation jusqu'à 24 heures avant le début de l'expérience (heure locale).
Réservez maintenant et payez plus tard • Garantissez votre place tout en restant flexible.
Garantie Prix le Plus Bas • Vous trouvez moins cher en ligne ? Faites-vous rembourser la différence !

Âges : 0-99
Durée : 25-60 minutes
Horaire de début : vérifier la disponibilité
Billet mobile
Guide : Anglais, Espagnol
Plus


  • Taxes locales
  • Pilote / guide
  • Dépôt d'hôtel
  • Prise en charge à l'hôtel
Ce qui n'est pas inclus
  • Nourriture et boissons, sauf indication contraire
  • Pourboires


Début :Plusieurs lieux de prise en charge proposés.
    Détails sur la prise en charge
    • Nous rencontrons et accueillons tous les clients à l'aéroport international de Puerto Vallarta, dans la zone de transport désignée.
    Prise en charge à l'hôtel offerte
    Vous pourrez choisir parmi la liste des hôtels inclus au moment du paiement.
      Prise en charge à l'aéroport offerte
      Vous pourrez choisir parmi la liste des aéroports inclus au moment du paiement.
      • Ordaz, Puerto Vallarta Mexico
      Fin :Cette activité se termine au point de rendez-vous.

        • Non accessible en fauteuil roulant
        • Animaux aidants acceptés
        • Les enfants en bas âge doivent être assis sur les genoux d'un adulte
        Si vous avez des questions au sujet de l'accessibilité, nous nous ferons une joie de vous aider. Il vous suffit d'appeler le 5193P17 et de nous indiquer le code produit.

        • Vous recevrez la confirmation lors de la réservation
        • Veuillez informer toutes les informations sur les vols et l'hôtel au moment de la réservation.
        • Les véhicules ne sont pas toujours équipés de sièges bébé. Si vous avez besoin d’un siège bébé, veuillez l’inclure dans le champ «Conditions particulières» au moment de la réservation. Il n’est pas garanti que vous en obtiendrez un et considérerez que celui-ci entraîne des frais supplémentaires. Si vous apportez votre propre siège enfant, vous devez réserver au tarif enfant car un siège sera utilisé
        • Remarque : en raison de la réglementation fédérale, le véhicule utilisé pour le retour à l'aéroport est un taxi.
        • Veuillez vérifier la liste des hôtels ci-dessous pour vous assurer que vous réservez la bonne zone.
        • Zone 1 : Comfort Inn,Holiday Inn Express,Casa Velas,Velas Vallarta,Marriot,Nima Bay,Mayan Palace Marina,Flamingos Vallarta,Melia,Club Regina,Vamar,Raintree/Club Regina,Westin
        • Zona 2: City Express,Crown Paradise Club,Crown Paradise Golden,Hacienda Buenaventura,Nh Krystal,Péninsule,Icon,Grand Venetenian,Vallarta Torre,Hilton,Hacienda Hilton,Sunscape,Villa Del Mar,Villa Del Palmar,Friendly,Hotel Mio, Fiesta Americana Pvr, Los Tules, Plaza Pelicanos Grand, Plaza Pelicanos Club, Sunset Plaza, Las Palmas au bord de la mer, Canto Del Sol, Secrets Vallarta, Dreams Vallarta Bay, Costa Club Punta Arena, Buenaventura, Villa Premere, Sheraton Bugambilas, El Pescador ,El Rosita,Porto Novo
        • Zone 3 : Suites La Siesta, Luna Liquida Boutique, Porto Allegro, Hotel Encino, Posada Roger, Villa traditionnelle Del Mar, Tropicana, Grand Miramar, Pinnacle, Blue Chair, Emperador, Garlands Del Rio, Hotel Catedral, Playa Los Arcos, Casa Doña Susana, Los Arcos Suites, Emperador, Mercurio, Playa Conchas Chinas, Blue Chair, Tropicana, Almar, Villa Mercedes, Pinnacle, Hyatt, Grand Miramar, Marival Distinct, Dreams Villamagna, Marival Emotions, Grand Velas, Hard Rock, Playa Fiesta, Occidental Grand, Grand Mayan, Paradise Village, Villa Varadero, Ocean Breeze, Paradise Village, Sea Garden, The Grand Bliss, The Grand Luxxe, The Grand Mayan
        • Zone 4 : Playa Del Sol Costa Sur, Hilton Vallarta Riviera, Park Royal, Mousai, Garza Blanca, Barcelone, Casa Iguana, Royal De Cameron, Villa La Estancia, Villa Del Palmar Flam., Hôtel Samba, Riu Palace, Riu Jalisco, Riu Vallarta,Krystal Grand (Réfléchir)
        • Zone 5 : Immanta, Iberostar, St. Regis, Four Season, Royal Suites Punta De Mita, Hotel W, Marival Armony, Secrets Bahia Mita, Dreams Punta De Mita, Rancho Banderas, Palladium, Grand Sirenis
        • Aucune restriction sanitaire
        • Aucune condition physique particulière requise
        • Ce circuit/cette activité est privé(e). Seul votre groupe participera.

        • Pour un remboursement intégral, annulez au moins 24 heures avant la date de début de votre expérience.

        Si vous avez des questions sur cette visite ou besoin d'aide pour réserver, nous nous ferons une joie de vous aider. Appelez-nous simplement au numéro ci-dessous et mentionnez le code produit 5193P17.

        À partir de
        50,87€
        par groupe (jusqu'à 3 pers.)
        Sélectionner la date et les voyageurs
        Les revenus influencent le choix des expériences présentées sur cette page : en savoir plus.

        Expériences similaires

        À propos du prestataire
        Nous ne sommes pas les seuls à le dire : découvrez les commentaires des visiteurs sur ce prestataire.
        • Gray Line Puerto Vallarta
          4,1 sur 5 bulles855
          Mexique
          Membre depuis septembre 2010
        • BackPacker289389
          0 contribution
          5,0 sur 5 bulles
          Allez-y un souvenir impérissable pour parents et enfants
          Une soirée mémorable avec musique chansons batailles de pirates un souper généreux et délicieux— je recommande la pieuvre— on à dansé,crié, le service de bar est continu les pirates sont aux petits oignons
          Rédigé le 6 mars 2025
        • Freedom175878
          0 contribution
          1,0 sur 5 bulles
          Bof aucun service client ne répond
          Je dois remettre mon transporteur à demain mon vol a été annulé et remis au 14 mais personne de votre business répond est ce que kkun peux me téléphoner?
          Rédigé le 13 février 2025
        • Pioneer29691743454
          0 contribution
          5,0 sur 5 bulles
          Service de taxi
          Service de taxi aéroport-hôtel aller-retour, service courtois et rapide. Pas de problème pour trouver un taxi et par à marchander le prix.
          Rédigé le 14 mai 2019
        Tout afficher (855 avis)
        Ces avis expriment l'opinion subjective des membres de Tripadvisor et non celle de Tripadvisor LLC. Tripadvisor effectue des contrôles sur les avis visant à renforcer ses normes de confiance et de sécurité. Lisez notre Rapport sur la transparence pour en savoir plus.

        Most Recent: Reviews ordered by most recent publish date in descending order.

        Detailed Reviews: Reviews ordered by recency and descriptiveness of user-identified themes such as wait time, length of visit, general tips, and location information.


        Contrôle des avis
        Avant publication, chaque avis passe par notre système de suivi automatisé afin de contrôler s’il correspond à nos critères de publication. Si le système détecte un problème avec un avis, celui-ci est manuellement examiné par notre équipe de spécialistes de contenu, qui contrôle également tous les avis qui nous sont signalés après publication par notre communauté. Les avis sont affichés par ordre chronologique dans tous les classements.
        2.7
        2,7 sur 5 bulles16 avis
        Excellent
        6
        Très bon
        1
        Moyen
        0
        Médiocre
        0
        Horrible
        9

        Ces avis ont été traduits automatiquement depuis leur langue d'origine.
        Ce service peut contenir des traductions fournies par Google. Google exclut toute garantie, explicite ou implicite, en rapport aux traductions, y compris toute garantie d'exactitude, de fiabilité et toute garantie implicite de valeur marchande, d'aptitude à un usage particulier et d'absence de contrefaçon.

        Emily C
        Seattle, Etat de Washington2 contributions
        5,0 sur 5 bulles
        avr. 2022 • En solo
        I am so thankful I booked accommodation to get from the airport to my hotel before hand! It was a zoo at the airport and there were many people waiting in long lines for taxis. After finding the booth for Gray Line I was immediately helped and escorted to a car. I highly recommend using this service!
        Écrit le 7 avril 2022
        Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.
        Hello, Good Afternoon. Thank you for the positive feedback you have given us, we are glad you enjoyed our service during your recent trip to Vallarta, Hope to see you soon again traveling back to Mexico! We are looking forward that you use our service on your next trip back to Puerto Vallarta, we will also like to extend the invitation to our other locations in Cancun and Los Cabos. Please feel free to contact us if you need any information regarding our destinations or plan to visit any of our locations anytime soon. (ux@mexicotravelgroup.com) Thank you. - CX Department (Mexico Travel Group)
        Écrit le 21 mai 2022
        Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de Tripadvisor LLC.

        Achal (Al)
        Edison, NJ6 contributions
        5,0 sur 5 bulles
        mai 2021
        We met Victor on our trip to Puerto Vallarta. He was kind enough to share some good insights about the area, recommend places to visit (we had a blast !!!), and was always available to chat on the phone and was only a phone call away. Thank you Victor for undivided attention. I would recommend Victor for your trip and excursion needs.
        Écrit le 3 juin 2021
        Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.
        Hello, Good Morning; Thank you for the positive feedback you have given us, we are glad you enjoyed our service during your recent trip to Vallarta, We are glad to hear that our agent Victor was always pending for your trip. Hope to see you soon again traveling back to Mexico! We are looking forward that you use our service on your next trip back to Puerto Vallarta, we will also like to extend the invitation to our other locations in Cancun and Los Cabos. Please feel free to contact me if you need any information regarding our destinations or plan to visit any of our locations anytime soon. (ux@mexicotravelgroup.com) Thank you. - CX Department (Mexico Travel Group)
        Écrit le 4 juin 2021
        Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de Tripadvisor LLC.

        travellover60
        San Diego, Californie43 contributions
        5,0 sur 5 bulles
        janv. 2020
        Grey line was there waiting for us; driver very personable; gave us option to go through or around downtown; handled our return at the hotel ; picked us up on time for the return. Highly recommend them for your airport transfer.

        Don’t get caught by people grabbing you just before the exit (long counter on the left.) they are tour agencies-not your transfer people. Just go outside
        Écrit le 8 février 2020
        Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.
        Good morning, First of all, thank you for rating us with 5 stars in your review, all the advice that you share will be so useful to our guest's experiences. Thank you very much! We hope that you use our service on your next trip back to Los Cabos, and we will also like to extend the invitation to our other locations in Cancun and Puerto Vallarta. Please feel free to contact us if you need any information regarding our destinations, or if you are planning to visit any of our locations anytime soon. (ux@mexicotravelgroup.com) Thank you -UX Department Mexico Travel Group
        Écrit le 10 février 2020
        Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de Tripadvisor LLC.

        dlk09
        Chicago, IL13 contributions
        1,0 sur 5 bulles
        avr. 2019 • En couple
        If you're staying at the Marriott, you should know that a taxi will charge you $80 pesos or (roughly) $4 each way. If you go with Grayline, the car will be nicer, but the charge will be $22.50 each way for a less than 10 minute ride.
        Écrit le 17 avril 2019
        Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.
        Hello, Thank you for taking the time to send us your comments. When you book Transportation with our Company, our staff greet you and check all the safety measures. You also have assistance if luggage is missing, No hiden fee or local taxes, departure assistance, insurance and concierge service. No street taxis are allowed at the Airport upon arrival. The price that you paid was for a private service not shuttle. If you book a shuttle service is cheaper. If you need any assistance, please contact us at: customerservice@graylinevallarta.com Sincerely,
        Écrit le 17 avril 2019
        Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de Tripadvisor LLC.

        Butch
        Glendale, Californie2 contributions
        1,0 sur 5 bulles
        mars 2019 • En famille
        I booked a round-trip airport-hotel transfer and I realized I just wasted money. Getting the taxi after you exit the terminal was no different whether or not you have transfer arrangements you still wait in a long line. Taxi to our airport would have only cost somewhere around $13 each way compared to the $90 i paid for round trip for 4 pax. Coming back was disappointing as our transportation was a no show. A company agent was supposed to meet us our hotel lobby the next day for confirmation which I don't understand why we had to do considering that our reservations had already been confirmed and they already had all our departure information other than the fact, that maybe, they want to meet us personally to sell us tours. Nevertheless, when that didn't happen, GrayLine didn't even bother to leave a message or contact us thru our hotel. We ended up taking Uber going back to the airport which, turns out, only cost me $5 for all 4 of us (and again, I paid $90 for the whole round trip the return of which didn't happen). I contacted all their numbers listed on their brochure which they gave us on arrival and nobody would answer and nobody returned my messages. I reported the situation to Expedia when I returned to the US and they are still investigating the issue as they had tried to contact GrayLine, and they too, got no answers ... only recordings. I still don't have my money back. If you fly to Puerto Vallarta, you DO NOT need to arrange for airport transfers, just call Uber, you will save a lot of hassle and a lot of money.
        Écrit le 26 mars 2019
        Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.
        Hello Mr. & Mrs. Thank you for taking the time to give us your comments. We apologize for any inconvenience you had with your transfer. When you book transportation with our Company, it also includes Meet and greet, Assistance if luggage is missing, insurance, assistance at the Airport and for your departure. Our office is open daily from 9:00am- 6:00pm (CST). We always have staff at our office. The reason why we always request to Customers to reconfirm their flight once you are in Puerto Vallarta, is in case you have any flight or date changes, we can update the pick up times and avoid any inconvenience with your return transfer. You also get general information of the Destination and suggestion of the best places to visit. In order for us to investigate further, please contact our Customer Service Department at: customerservice@graylinevallarta.com Please include under which name the reservation was made, and the dates you travelled to Puerto Vallarta. We can work quickly to address your concerns. Thank you again for taking the time to review. Sincerely,
        Écrit le 26 mars 2019
        Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de Tripadvisor LLC.

        Roger T
        2 contributions
        1,0 sur 5 bulles
        déc. 2018 • En famille
        Good luck getting out of the mayhem at the airport and scrambling to find these guys to get to your hotel. Absolutely no signs no nothing. Had to ask 3 different people to find where gray line was. guy had to look through a list for 10 minutes to find us. This isnt a private car, its a unmarked taxi waiting in line to take the next guest.

        Take a regular taxi for like $5-$8

        MOST IMPORTANTLY- dont ever take this service if you are traveling with children, as they dont have car seats available. This is unheard of when you are paying $30 for a 5 minute car ride. Glad i booked it with american express because i filed a claim.

        biggest bs service i have ever used. STAY AWAY. If you are a gray ling rep, dont bother to reply to this comment.You had your chance to fix everywhere when i called your office.
        Écrit le 8 janvier 2019
        Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.
        Hello Mr. Roger T, Thank you for taking the time to give us your opinion. We apologize for any inconvenience you had. Our Airport staff are not allowed to be inside the Airport. Unfortunately only Time Share people are alowed inside. Our staff are located outside the Airport, with GrayLine logo shirt and holding a sign. We understand sometimes the Airport gets very crowded and it may be difficult to see our Reps. All the Transfer vouchers specify the location of our staff and warn you about Time Share. When you book a transportation with our Company, it also includes Meet and greet, assistance if luggage is missing, no hiden fees or local taxes, departure assistance, insurance, the service of a local Representative. The car seat are only available on request. We encourage you to please contact our Customer Service department at: customerservice@graylinevallarta.com Please include under which name the reservation was made and dates you travelled to Puerto Vallarta, so we can work quickly address your concerns. Sincerely,
        Écrit le 9 janvier 2019
        Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de Tripadvisor LLC.

        Victor W
        1 contribution
        1,0 sur 5 bulles
        juin 2018 • En couple
        Poor rip off service. I need a refund, They almost caused me to miss my flight! No confirmation for pickups or no communication period. Terrible customer service, and Ivan Arce is a useless coward.
        Écrit le 22 juin 2018
        Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.
        Hello Mr. Victor, Thank you for your comments. We are very sorry if you had any inconvenience with any of our service. In order to me to investigate further, kindly get in touch with me. My email: customerservice@graylinevallarta.com Hoping to hear from you. Sincerely,
        Écrit le 23 juin 2018
        Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de Tripadvisor LLC.

        Jessica E
        2 contributions
        1,0 sur 5 bulles
        mai 2024 • Voyage d'affaires
        I am not a person who writes bad reviews but I have actually spoken to them twice and the young man who answers the phone is quite overbearing.
        1. The first call I made was to request the exact location of where they were at the airport and their response was: "Ask because everyone knows us" -I consider that this is not a logical answer, if you call you want them to tell you how to get there or what uniform they wear.
        2. I called another day to request a schedule change and the same young man told me that they have opening hours and that my change was not appropriate, that he will call another day, so they should be super specific in this regard so as not to call at specific times. that you cannot make the corresponding changes.
        The transfer service is good but the customer service on the phone is horrible, I hope you can give feedback to this young man (I know it's the same one because of the tone of voice and his name - I'm not going to name him so as not to burn him) because in the end One speaks for help and the least we expect is that they treat you badly with that type of response.
        Écrit le 22 mai 2024
        Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.
        Hola B8565HCjessicae, Lamentamos saber que tu experiencia no fue satisfactoria. En Gray Line Puerto Vallarta tomamos muy en serio las opiniones de nuestros clientes, por lo que le aseguramos que sus comentarios llegarán al líder del área de operaciones para implementar las mejoras necesarias y evitar que estos casos se repitan. En nombre de todo el equipo de Gray Line, le reiteramos nuestras más sinceras disculpas y le agradecemos sus valiosos comentarios. Reciba un cordial saludo, Gray Line Puerto Vallarta
        Écrit le 19 juin 2024
        Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de Tripadvisor LLC.

        Jay Porter
        Rogers, AR249 contributions
        1,0 sur 5 bulles
        avr. 2024 • En solo
        Email received and requested me to call to ensure pickup. Never answered, emailed and what’s app. No responses.

        Got to airport and found a stand - they did get me to hotel. This morning returning and driver is a no show. Called gray line and no response / answer; sent what’s app and no response. Absolutely horrible service. I would highly recommend against using this service / company. The service is extremely poor, not reliable and disappointing.

        Trip advisor disappointed
        Écrit le 29 avril 2024
        Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.
        Hello JayPorter We are sorry to hear that your experience was not satisfactory. At Gray Line Puerto Vallarta, we take very seriously the opinions of our customers, so we assure that your comments will reach the leader of the operations area to implement the necessary improvements and prevent these cases from being repeated. On behalf of the entire Gray Line team, we reiterate our sincere apologies and thanks for your valuable comments. Kind regards, Gray Line Puerto Vallarta
        Écrit le 19 juin 2024
        Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de Tripadvisor LLC.

        moduline
        Medicine Hat, Canada31 contributions
        1,0 sur 5 bulles
        févr. 2024 • En couple
        Awe they forgot about us as we stood in the heat for 90 minutes for our private transfer, booked though Viator and the Grey Line guy admitted they forgot us and then the waiting game began as they spent much time trying to get it straightened out then take us to a long line of taxies and those who tipped got rides and those that didn't waited. I asked Viator for some compensation, but They blew me off with a NO
        Écrit le 29 février 2024
        Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

        Résultats 1-10 sur 16
        * Risque d'afficher complet rapidement : selon nos données de réservations et les informations fournies par le prestataire au cours des 30 derniers jours, il est probable que cette expérience affiche complet rapidement sur Viator, une entreprise Tripadvisor.

        Transport aller-retour en voiture privée à Puerto Vallarta proposé par Gray Line Puerto Vallarta

        Tous les hôtels : Puerto VallartaOffres sur les hôtels : Puerto VallartaSéjours de dernière minute : Puerto Vallarta
        Puerto Vallarta : toutes les activités
        RestaurantsVolsLocations vacancesRécits de voyageCroisièresVoitures de location