Advertisement
Visites à Brisbane
Brisbane Airport International Départ Plaza Premium Lounge
2.5

Brisbane Airport International Départ Plaza Premium Lounge

Par Plaza Premium Lounge (International Departures)
Qu'est-ce que Travellers' Choice ?
Tripadvisor remet un prix Travellers' Choice aux hébergements, attractions et restaurants qui reçoivent régulièrement de très bons avis de la part des voyageurs et qui sont classés parmi les meilleurs 10 % des établissements sur Tripadvisor.
Garantie Prix le Plus BasRéservez maintenant et payez plus tardAnnulation gratuite

Âge 0-75, 9 pers. maximum par groupe
Durée : 6 h
Horaire de début : vérifier la disponibilité
Billet mobile


  • 6 heures dans le salon premium
  • Bière, vin et boissons non alcoolisées à volonté
  • Snacks
  • Rafraîchissements légers
  • Wifi
Ce qui n'est pas inclus
  • Champagne et spiritueux premium
  • Services de massage


Début :
  • Plaza Premium Lounge (International Departures) Brisbane Airport (BNE), International Terminal, Departures, Level 3, (Between Gate 76 and Gate 77, Brisbane Airport QLD 4008, Australia
    Veuillez noter qu'à partir du 1er juillet, le salon actuel sera fermé et transféré vers le nouvel emplacement au niveau 3, terminal international, aéroport de Brisbane (près de la porte 77).
Fin :Cette activité se termine au point de rendez-vous.

    • Accessible en fauteuil roulant
    • Accessible en poussette
    Si vous avez des questions au sujet de l'accessibilité, nous nous ferons une joie de vous aider. Il vous suffit d'appeler le 5079P25 et de nous indiquer le code produit.

    • Vous recevrez la confirmation lors de la réservation
    • Un maximum de 10 personnes par réservation
    • Les enfants de moins de 18 ans doivent être accompagnés d'un adulte
    • Applicable uniquement aux passagers au départ de vols internationaux
    • L'âge minimum pour boire est de 18 ans
    • L'entrée est valable pour une fenêtre de 6 heures au choix du client
    • Aucune condition physique particulière requise
    • Le bébé de moins de 2 ans est gratuit ; les enfants âgés de 2 ans ou plus sont considérés comme des adultes
    • Ce circuit/cette activité accepte 9 voyageurs maximum

    • Pour un remboursement intégral, annulez au moins 24 heures avant la date de début de votre expérience.

    Si vous avez des questions sur cette visite ou besoin d'aide pour réserver, nous nous ferons une joie de vous aider. Il vous suffit d'appeler le 5079P25 et de nous indiquer le code produit.

    À partir de
    36,84€
    par adulte
    Sélectionner la date et les voyageurs
    Les revenus influencent le choix des expériences présentées sur cette page : en savoir plus.

    Expériences similaires


    Contrôle des avis
    Avant publication, chaque avis passe par notre système de suivi automatisé afin de contrôler s’il correspond à nos critères de publication. Si le système détecte un problème avec un avis, celui-ci est manuellement examiné par notre équipe de spécialistes de contenu, qui contrôle également tous les avis qui nous sont signalés après publication par notre communauté. Les avis sont affichés par ordre chronologique dans tous les classements.
    2.5
    2,5 sur 5 bulles43 avis
    Excellent
    5
    Très bon
    11
    Moyen
    4
    Médiocre
    9
    Horrible
    14

    Ces avis ont été traduits automatiquement depuis leur langue d'origine.
    Ce service peut contenir des traductions fournies par Google. Google exclut toute garantie, explicite ou implicite, en rapport aux traductions, y compris toute garantie d'exactitude, de fiabilité et toute garantie implicite de valeur marchande, d'aptitude à un usage particulier et d'absence de contrefaçon.

    Freddie G
    11 contributions
    2,0 sur 5 bulles
    déc. 2024 • En solo
    I booked the lounge for 5 hours 6pm to 11pm - but did not realise that brisbane only open check in 3 hrs before flight ie.10.30pm they plaza must have realised as they asked for flight details. The food was not tasty and very bland - the drinks were poor quality - the sandwiches were just cheese and ham on white bread - there was nowhere to lie down - the who lle think was a waste of money and paid 85 aus dollar - never again
    Écrit le 16 janvier 2025
    Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

    Dien M
    Melbourne, Australie17 contributions
    1,0 sur 5 bulles
    janv. 2025 • En couple
    Don't bother.. Anything that shows photos of the old lounge is now out of date. That was the former Plaza Premium Lounge on Level 4 opposite Gate 81... That's permanently closed and moved to a janky little lounge that is in the middle of a corridor towards Gate 77.. Denied entry for Priority Pass in favour of Korean Air Business passengers so I was put on standby... 30 minutes later, I was allowed to enter..
    I don't expect much from Lounges these days. The seats were fine, the beverage selection was average, I don't usually bother with food options either way, but I usually go to a lounge for the ambience and being able to relax prior to boarding and that experience just wasn't there. Small, cramped, stuffy and plenty of screaming kids running amok. No quiet spaces, no areas where you can isolate yourself away large groups and families.
    The staff were, let's say, preferred to have been somewhere else that day as they mostly looked uninterested and lack enthusiasm with their customer service. They do that thing where they look away and pretend they didn't see you when you make eye contact trying to request assistance. I don't blame them though, working in hospo and in a lounge that really doesn't live up to expectations will do that.
    Écrit le 13 janvier 2025
    Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

    Nicole C
    Côte Dorée, Australie215 contributions
    1,0 sur 5 bulles
    Terrible “lounge”. Staff aren’t kind, pre bookings mean nothing and we got there and were told we can’t even sit together and have to squeeze into other tables despite booking days in advance to ensure we had a spot.
    There were tables with reserved signs which aren’t for pre bookings apparently and are for walk ins with a specific card but they were all empty and they made the rest of us squeeze in like cattle.
    The food is terrible, just classic cheap pub buffet food, nothing fancy.
    The place is dirty, the toilets were all broken with no locks, toilet paper everywhere, overflowing bins right next to tables, machines broken, just gross as. Not sure what the staff do but they certainly don’t maintain the lounge.
    The “lounge” is in the middle of the terminal, so noisy, not relaxing, overcrowded.
    Save your money and don’t bother. Worst lounge we have ever been to. Just paints the picture of what it’s like to fly with Australian airlines out of an Australian airport, just an embarrassment compared to other airport lounges as always.
    A lot of people were angry, disappointed and it was just a horrible vibe.
    Definitely would not return unless it was free access.
    I wish I could get my money back, waste of about $200.
    Écrit le 28 décembre 2024
    Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

    F C
    1 contribution
    1,0 sur 5 bulles
    déc. 2024 • Voyage d'affaires
    This has got to be one of the worst lounges ever. Been here twice on a AMEX platinum and staff refused entry on both occasions saying they only allow business class passengers as it is getting busy?
    Écrit le 12 décembre 2024
    Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

    TysonCat2018
    Hong Kong, Chine1 165 contributions
    3,0 sur 5 bulles
    The lounge is located near No. 77 at Brisbane International Airport. There are few food types, hot dishes with soup, meat sauce, Thai chicken, Indian eagle mouth beans, white meal, yellow meal. Additional peanut cheese and salad. The bathroom has only a women's toilet, a men's toilet and a spare toilet.
    Écrit le 8 novembre 2024
    Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

    BevT07
    Parkwood, Australie51 contributions
    1,0 sur 5 bulles
    Visited the Brisbane International Airport 7th November 2024 to see my son’s family return to the UK. 2 adults and 2 children under 3. What a disaster! Qatar Airline Check-in was being managed by machines (understand all airlines are being moved to this system by BAC). So many problems apparent just by observing people’s struggles. In my son’s case the system had a glitch, his partners residency was wrongly showing as Australia but as the passport was British, without any visa, it wouldn’t progress. Staff had to spend a lot of time correcting this. Luckily, the staff member also sorted out the pram as oversized baggage too. Next hurdle was luggage, the staff member got the system to print the 5 labels, you have to place them on your bags & take the receipt tags off to place in the back of your tickets but, it would only let them check-in 2 bags! They approached the help desk who eventually said they had fixed the issue, it allowed a 3rd bag but not the 4th. Back to the help desk who had only approved 1 more bag. They arrived here with 4 bags and a pram following the approved luggage rules, eventually the 4th case was approved. The pram was bagged and taken to oversized baggage. The guy there asked if the luggage tag had been activated? They wonder if they’ll ever see the pram again! My son’s reaction.., not sure I ever want to visit this airport again (and he’s computer/tech savvy, imagine if it was someone less able). Airlines and airports want to charge more & more whilst doing less & less for customers. Don’t try to convince us it’s upgrading or improving the customers experience, BNE/BAC you’re just reducing customer service, putting more responsibility on customers & making an already stressful experience even worse! More than disappointing! Had to give 1 star to write the review.
    Écrit le 7 novembre 2024
    Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

    Ross!Meade
    Îles Whitsunday, Australie53 contributions
    2,0 sur 5 bulles
    oct. 2024 • Entre amis
    Firstly let me congratulate the staff who were very friendly and efficient but really this lounge is not of a standard the meets even the minimum requirements for an international lounge. This is the lounge used by China Airlines and is very disappointing. Nominal food and drink offerings. Limited seating when we were there and overall the only reason for two stars were the staff who really tried their best.
    Écrit le 21 octobre 2024
    Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

    Feral23
    Sydney, Australie141 contributions
    1,0 sur 5 bulles
    you have a lot of work to do before the Olympics
    Worst airport and terminal and customs and restaurants.
    We wish you luck fixing this
    Écrit le 7 septembre 2024
    Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

    Kimbo
    Côte Dorée, Australie21 contributions
    2,0 sur 5 bulles
    We used the previous location last year and it was lovely and quiet with good food and service.

    The new one feels very temporary, with a dated fitout and not amazing food. It should be called private not premium lounge as nothing felt premium about it.

    Only came in as I had a free pass, would not pay for this next time. I hope it gets a revamp as it’s pretty embarrassing.
    Écrit le 4 septembre 2024
    Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

    Resort766956
    1 contribution
    2,0 sur 5 bulles
    juil. 2024 • En famille
    Pretty disappointing that Korean Airlines doesn't provide an appropriate lounge for an $8500 business class ticket. Hopefully they are planning something better in future.
    Écrit le 26 août 2024
    Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.

    Résultats 1-10 sur 43
    * Risque d'afficher complet rapidement : selon nos données de réservations et les informations fournies par le prestataire au cours des 30 derniers jours, il est probable que cette expérience affiche complet rapidement sur Viator, une entreprise Tripadvisor.

    Brisbane Airport International Départ Plaza Premium Lounge proposé par Plaza Premium Lounge (International Departures)

    Tous les hôtels : BrisbaneOffres sur les hôtels : BrisbaneSéjours de dernière minute : Brisbane
    Brisbane : toutes les activités
    Excursions d'une journée à Brisbane
    RestaurantsVolsLocations vacancesRécits de voyageCroisièresVoitures de location