Quicktransfer
Quicktransfer
2.5
Soyez la première personne à importer une photo
Les revenus influencent le choix des expériences présentées sur cette page : en savoir plus.
Les meilleures façons de profiter des attractions proches
Contribuer
Contrôle des avis
Avant publication, chaque avis passe par notre système de suivi automatisé afin de contrôler s’il correspond à nos critères de publication. Si le système détecte un problème avec un avis, celui-ci est manuellement examiné par notre équipe de spécialistes de contenu, qui contrôle également tous les avis qui nous sont signalés après publication par notre communauté. Les avis sont affichés dans tous les classements chronologiquement.
2.5
5 avis
Excellent
0
Très bon
1
Moyen
2
Médiocre
0
Horrible
2
Julio Casadiego
Lutz, Floride313 contributions
févr. 2022
Alguien sabe que pasa con esta compañia? Reservamos un servicio y el conductor que supuestamente debia llegar nunca lo hizo. Teniamos su contacto, asi que lo llamamos y nos dijo que esa compañia NO habia pagado por nuestro servicio, por lo cual no lo iba a prestar.
Tienen alguna respuesta
Tienen alguna respuesta
Écrit le 9 mars 2022
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.
Wordine
Querido Julio.
Lamentamos enormemente la situación que le ha ocurrido. Lamentablemente, nos resulta difícil comentar las palabras del conductor, ya que nunca nos comunicó esa información directamente.
Por nuestra parte, intentaremos averiguar qué es lo que ha provocado exactamente esta situación y asegurarnos de que no vuelva a ocurrir.
Creemos que, a pesar de la mala experiencia, nos dará una oportunidad en el futuro.
Lamentamos esta situación y le deseamos lo mejor.
Écrit le 1 avril 2022
Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de Tripadvisor LLC.
Jorge T
9 contributions
nov. 2020 • En couple
Be careful of the taxi scam. If you dare to go out of the Taxi zone, hotels find a reasonable rate for you to take you here. On the way back to hotel zone, taxi drivers use the “Femenist Protests” scam to charge you double. Don’t be fooled. Search on the news and tell them you already know that isnt so. As soon as we got to the hotel, the concierge said they were being abusive and there weren’t any protests. The taxi driver look embarrassed and had to charge me the original rate. Not cool at all.
Écrit le 22 novembre 2020
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.
Tory Jones
Charlotte, Caroline du Nord1 contribution
nov. 2019 • En solo
They cancelled my trip last minute, and I didn’t find out until I got there. Try explaining this to someone who only wants to sell you their means of transportation....cluster.
Écrit le 20 novembre 2019
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.
Wordine
We are very sorry that the transfer did not meet your expectations. Thanks to this opinion, we try to improve the quality of services. Regards!
Écrit le 10 janvier 2020
Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de Tripadvisor LLC.
mariana aguirre
La Plata, Argentine8 contributions
mars 2019 • En couple
Es muy buena la atención en el aeropuerto de Cancún, son muy humanos y solidarios al menos con nosotros cuando estuvimos ahi.son considerados y atentos con los visitantes. Lo único que no me gustó es la persona que llevaba a mi esposo en la silla de ruedas, antes de subir al avión me pidió si no le daba algo de dinero y cuando se lo di,me dijo esto no me alcanza ni para una gaseosa,con todo lo wue hice por ustedes.tambien me dijo que no cobran sueldo.
Écrit le 7 mai 2019
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.
Quicktransfer
Hello!
Thank you very much for your review. We appreciate your feedback, it helps us thrive! Have a great day and come back to us soon!
Best Regards
Jakub
Écrit le 23 juillet 2019
Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de Tripadvisor LLC.
Danelia
6 contributions
avr. 2019 • En couple
We arrived in Cancun International Airport yesterday. We had a car reserved in one of the car rental companies whose office was located off the airport premises. We needed to call them so that they would send a shuttle to pick us up. While we were trying to figure out how to call them, a local guy approached us and offered to help. He even offered us to use his phone and dialed the number for us (later we found out that he dialed the phone number of his friend, and not the car rental company). His friend who answered the phone acted like he was an employee of the car rental company and informed us that they ran out of cars and will only have a car for us tomorrow. He advised us to take a taxi to our destination in Playa Del Carmen (for $150),then come to the car rental company tomorrow and they will reimburse us for the taxi and give us a rental car.The taxi immediately appeared in front of us but it was not a taxi but a private car. It was probably driven by the same guy who answered the phone and pretended to be an employee of the car rental company.
When we came to the car rental company today, expecting reimbursement of $150, it turned out that the car rental company has not heard anything about it. In fact, they never ran out of cars and were surprised that we did not show up yesterday to pick up the car. So we got scammed for a $150 ride that we did not need.
TRAVELERS BEWARE!!!
When we came to the car rental company today, expecting reimbursement of $150, it turned out that the car rental company has not heard anything about it. In fact, they never ran out of cars and were surprised that we did not show up yesterday to pick up the car. So we got scammed for a $150 ride that we did not need.
TRAVELERS BEWARE!!!
Écrit le 28 avril 2019
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de Tripadvisor et non l'avis de Tripadvisor LLC. Les avis sont soumis à des vérifications de la part de Tripadvisor.
Quicktransfer
Dear Customer,
we are very sorry to hear about your bad experience. We are doing our best to clarify this issue. Please forgive us this. Hope you will trust us once again, we will do our best to satisfy you!
Best Regard
Jakub
Écrit le 23 juillet 2019
Cette réponse est l'opinion subjective du gérant et non de Tripadvisor LLC.
Aucune question n'a été posée sur cette expérience
Les revenus influencent le choix des expériences présentées sur cette page : en savoir plus.