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Tout ce que vous devez savoir sur les chambres
à Hotel Su

Chambre/Suite (409)
8 personnes sont en train de consulter cet hôtel
Arrivée— / — / —
Départ— / — / —
Occupants1 chambre, 2 adultes, 0 enfant
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Extraits d'avis sur les chambres
... et prix très raisonnables, comme à Antalya en général. Conseil : choisir impérativement les chambres avec sea view !
... si vous êtes un consommateur lambda il y a du choix. Ma chambres étais spacieuse (un grand lit double + Canapé-lit.) Avec...
... appeler la réception plusieurs fois car le ménage de la chambre n'étais Pas fait correctement. Poubelle non vidée, lit mal...
Question la plus populaire sur les chambres
vous étes des voleurs vous avez déjà voler de l'argent des coffres et maintenant les carte et les clefs de chambre
veuillez tout d'abord pourriez-vous nous informer du moment où vous avez séjourné dans notre hôtel et quel était le problème?
Équipements de la chambre mis en avant
Jacuzzi
... est excellente..... l’hôtel dispose de 2 piscines Hamam Sauna jacuzzi salle de sport vraiment j’en suis tombé amoureuse et...
Sûr
... sont au petit soin et très organisé je vous le recommande Merci encore à l’hôtel Su !!!!!! Je reviendrai c’est sûr et certains
Suites
Service en chambre
Minibar
Service de blanchisserie
Voir tous les équipements en chambre (19)

Avis mentionnant les chambres

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Hôtel original blanc immaculé, vue magnifique sur la plage de Konyaalti. Personnel attentionné et souriant. Un grand merci à Serafima des Guest relations pour avoir rendu notre séjour aussi agréable. Nourriture appétissante, buffets incroyables et prix très raisonnables, comme à Antalya en général. Conseil : choisir impérativement les chambres avec sea view !
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Date du séjour : août 2019Type de voyage : A voyagé en famille
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Réponse de Hotelsu, Konuk İlişkileri Müdürü de Hotel Su
A répondu le 27 août 2019
Dear Bibabeng,

Thank you very much for taking the time to provide such a positive feedback and sharing your experience with us.
We are really pleased to hear that you had an enjoyable stay with us and were satisfied with the hotel in general. Great to know that you find our staff caring and smiling. We would like to particularly thank you for highlighting the member of Guest Relations Team for her work. We would certainly pass your comment to Serafima and we are sure she would love to receive such a lovely feedback.
It is a great pleasure for us to read that you enjoyed by the food in our buffets. Our buffets are really varied and plentiful and designed according to different concepts.
Your satisfaction with our hotel and the services we provide is an invaluable source of happiness for us. It would be a great pleasure to host you again.

With love,

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Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Emplacement très bien (plage de galet) toute proche et de nombreux Restaurant/Café le long de la plage (prévoyez des lunettes de plongée pour voir les petits poissons). À savoir que la plage au bout de quelques mètres devient profonde.
Pour la nourriture il y a du choix mais il ne convient pas pour moi car je consomme des produits sains naturel biologique non raffiné mais si vous êtes un consommateur lambda il y a du choix.
Ma chambres étais spacieuse (un grand lit double + Canapé-lit.) Avec jeu de lumière sympas.Salle de bain correct faut juste pas faire gaffe à certain détail.
Pour conclure si vous êtes une famille qui veut des vacances cool avec l'hôtel et la plage plutôt sympa les café/restaurant entre l'hôtel et la plage ils sont nombreux et sympa je vous recommande. La clientèle est cosmopolite.

Tendance à avoir des poils/cheveux dans la chambre.
Ne convient pas à un séjour pour célibataire, il n'y a pratiquement que des familles dans l'hôtel si vous séjournez seul vous risquez de vous ennuyer.
Les jus de fruits ce sont des jus en bouteille (j'ai lus les ingrédients ce n'est pas du 100% pur jus) même le jus d'orange servie dans les carafes.
Les tapies de course de la salle de fitness sont anciens.
Dernière chose j'ai fait ma réservation avec booking avec ma e-carte bleue tout s'est très bien passé booking ma confirmer que tout étais payer. c'était avant mon départ une fois arrivé à l'hôtel ils m'ont dit que la réservation n'était pas payé je leur ai demandé de vérifier m'ont dit que non c'était pas payer du coup j'ai réessayer avec ma e-carte bleue ça n'a pas marché pour finir j'ai payé en espèce pourtant booking m'avait certifié avant mon départ que tout était payé !!!
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Date du séjour : août 2019Type de voyage : A voyagé en solo
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Réponse de Hotelsu, Konuk İlişkileri Müdürü de Hotel Su
A répondu le 9 août 2019
Dear Leclient11,

Extremely thanks for being our guest and taking your time to post your lovely and descriptive feedback about your experience with us. We are really happy to hear that you have enjoyed your time and our facilities made you happy.
We are also very pleased to hear that you found our room suitable and accomodaiting for the purpose of you stay.
Regarding the juices offered for breakfast, you can be sure that the juices served in the jug are freshly squeezed.
We are really sad to reading about misunderstanding regarding the payment for accomodation. Indeed, in the vast majority of cases, when you make reservation on booking, you provide the data of your credit card, but the funds are not debited from the card and you pay in hotel directly at the arrival.
Please be informed that all of reviews and feedbacks are very important and valuable for us and suggestions are taken with utmost seriousness and immediate corrective measures are taken wherever required.

We hope to have the pleasure of welcoming you back again for a legendary holiday.

Yours faithfully,
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Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
+1
Je vous déconseille cette hôtel juste horrible !!!!!
Je vien de France, avec mon mari on a pas était accueilli j’ai sortit mes bagages seules, nous sommes monter seule, le service je note un bon 0!!!!! Le ménage c’est juste horrible sous mes pied c’est tout noir !!!! Gaspillez votre argent ailleurs je suis déçu ! J’ai passer 4 nuits mais j’ai était tellement dégoûter de mes vacances !!!!
J’ai appeler la réception plusieurs fois car le ménage de la chambre n'étais Pas fait correctement. Poubelle non vidée, lit mal fait, serviette salle, loin d’un 5 étoile !!!!!
Je dirais 1 -2 étoiles. Sur les photos tout est parfait. Mais en vrai vous voulez vous sauvez d’ici
Je voulais partir de l’hotel et me faire rembourser, l’adjointe ma inviter au restaurant et elle a fait nettoyer notre chambre de 0. Mais même malgré ça je voulais partir. Et ma voisine aussi de la chambre a coter était très très déçu. Franchement évitez. Appareil ancien, salle de bain salle
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Date du séjour : juillet 2019Type de voyage : A voyagé en couple
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Réponse de Hotelsu, Konuk İlişkileri Müdürü de Hotel Su
A répondu le 22 juil. 2019
Distinguished Guest Eqkar;

First of all, thank you for choosing our hotel to spend your holiday and for taking the time to share your review with us. We appreciate all guests comment whether it positive or negative because it is help as to improve our business in a right way in accordiance with our guests expectations. We are taking our guest feedback constructively and rest assured that we will consider the feasible points you had mentioned in able to improve our service. Moreover, on behalf of the entire team of Hotel Su we are sincerely apologizing for not meeting your expectation. We would like to apologize in the name of our Front Office team for the lack of organisation that lead to your room not being ready on time for your arrival and your luggage not being delivered by Bell attendant how is should be. Due to the high season, there may occured an overlooked situation during our guests' arrivals and departures, but none of this can be an excuse for not being met in the way you deserve. The Housekeeping team has received your feedback regarding the inappropriate room cleaning, and will therefore make sure that this does not happen again. We want you to know that all the issues you had experienced were shared with the relevant department Managers. We have initiated training and would endeavor to provide seamless interaction with our valued guests. We have endeavored to take all necessary measures to ensure that you remain comfortable throughout their stay and that our future guests do not experience similar problems. Apart from all these, we accept that our hotel is getting old and it need of a radical renewal. The renewal works are among the most important plans of our Business Management in the near future.
We are hope that the remaining two days of four you had stayed in our hotel passed much more comfort, beautiful and fun.
We will remain hopeful that you will consider staying with us again in the future.

Best Regards

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Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
+1
Je suis déçu,dépasser de ce que j'ai découvert à l'hôtel Su, un hôtel loin d'un 5 étoiles, je dirais plutôt 2etoiles, certe ce qu'il ya autour est positif comme restaurant café, parc pour promenade, Mall pas loin mais là, n'a rien avoir l'hôtel c'est l'endroit juste mais parlons de l'hôtel Su, il est l'hôtel le plus désagréable, c'est plutôt un hôtel commercial, populaire qu'un hôtel de luxe comme c'est si bien dit sur le net, le hall n'est pas accueillant, on a l'impression de rentré dans un hôpital psychiatrique, la réception est très basic, l'ascenseur un qui donne le sentiment d'être dans un sauna l'autre dans un hammam, le bruit le vacarme qui se trouve dans l'hôtel, ne laisse aucun confort ni sommeil au client, le service est désagréable, les chambres sont tout blanc comme un hôpital, loin de la déco d'un 5 étoiles, les appareils électroménager sont la plus part défaillant et très vieux. La TV loin d'une TV Led 5 étoiles, aucune chaîne câbler, que chaîne local, le room service très lent, aucun respect de l'intimité du client, rentre dans les chambres sont prévenir, rentre dans les chambres même si le client pose la notion Do not Distribut sur la porte, ils entrent quand même sans frapper, des insectes dans du lait au petit déjeuner, le breakfast présenter en longueur certe varié mais pas bon du tout, aucun goût, un goût de nourriture qui a dormis la veille, personnelment je ne sais pas comment des internautes qui ont séjourner ici dise que c'est excellent, il faut quand même être réaliste, je ne fais pas de commentaire pour nuire la réputation de l'hôtel mais plutôt sensibiliser afin de leur faire savoir que c'est nest pas du tout un 5 étoiles, alors pourquoi payer pour un 5 étoiles ? C'est pour moi de l'escroquerie et toute personne victime de cela doit porter plainte à la police de proximité comme j'ai l'intention de faire pour valoir mes droits. Cet hôtel Su n'est pas digne d'un 5 étoiles.
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Date du séjour : juillet 2019Type de voyage : A voyagé en couple
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Réponse de Hotelsu, Konuk İlişkileri Müdürü de Hotel Su
A répondu le 10 juil. 2019
Dear AmirAbass,
First of all we would like to thank you for choosing our hotel for your holiday. However we would like to say that we are really very dissapointed that we could not met your expectations.
Hotel Su is a city concept hotel but, by no means a resort hotel. Our hotel was buld by Eren Talu. The main idea was to create a design of minimalizm in the hotel, especially in rooms, that is why there is no any carpet on the floor or other decoration details in rooms. Eren Talu used white, red colors and simple lines in order to create in unique and unforgettable design of our hotel. We are saddened that you did not feel comfort but tastes are differ.
We really tried to do our best to please you, but we couldn't satisfy you. In order to procure your satisfaction we upgraded your room from the Deluxe Land View to a more expensive Deluxe Sea View room but you wasn't happy.
What concerns your claim that staff enters the room despite the Do not Distribute and without knocking the door; first of all we would like to inform you that Hotel SU management pays careful attention to the selection and professional training of staff. Our employees are selected through careful scrutiny and are not allowed to work without receiving the necessary training. The knocking the door before enter the room, or do not knock the door in case when the room is Do not Disturb is a minimum professional knowledges.
We would like to remind you that after you complained that your room being dirty we contacted you and you requested you room to be periodically cleaned by housekeeping staff at 2pm. Unfortunately despite your request your room not that day not next days never was suitable for cleaning at 2pm.
At requested time Do not Distribute card was still hanging on your door handle, that why have waited 30 minutes and then were forced to knock the door. Otherwise we would receive another complaint from you that the room was not cleaned.
As it worldwide konwn, the cleaning service at the hotels is provided from 8 am. to 4pm. After 4:00 pm, there is an urgent cleaning service, turndown service, if it is included in the concept, and basic guest requests are provided. But because of constantly DND status of you room we have to clean your room after 8pm and some days even after 11pm.
As soon as you are informed that you are not satisfied with the condition of the minibar and kettle in your room, we replaced it with a new ones.
However, we have to admit that model of our TV is outdated and the TV channels is limited. We are trying to meet the needs of our guests by providing the TV channels on different languages.
We will investigate and make all the necessary efforts regarding the improving our TV and channels. We feel sorry that the options provided was not up to the level of your expectations.
As long as information concerning the Honeymoon issue had not been mentioned upon reservation you have not been provided with a Honeymoon setup and other offers. But as soon as you pointed this fact out yourr room has been immediately decorated and Honeymoon setup has been provided to your room.
Your comments regarding the quality of the foods are now being reviewed by the concerned department. We believe that we always present a very attractive, high quality and various range at our buffets. Our food supply is based on the proven Hotel SU - standards. Our buffets are varied and plentiful and designed according to different concepts. Of course, the buffet offers must be adapted to the local opportunities. We as hoteliers know that the perception of taste is a very personal matter, and we will strive to cater to all individual need in order to reach optimum guest satisfaction. Our kitchen team is always striving to create new menus in order to continually improve our variety and quality of our food so we can offer something for every taste.
We do not mean to say that the midge in milk is normal. The climate in Antalya is subtropical, hot and humid. In this connection, even in case the disinfection is done intensive, it is not possible to completely get rid of insects. We are sorry to hear of your ''insect in milk'' experience and we would like to deeply apologize to you regarding these. We do not mean to say that the sandfly in milk is normal and acceptable but we just would like to explain haw it may occured. The climate in Antalya is subtropical, hot and humid. In this connection, even during intensive disinfection, it is not possible to completely get rid of insects. As you know there is en entrance to the garden from the main restaurant, we suppose this fly flew out of the garden. We are currently enforcing our process regarding to avoid similar experience on the future.
As soon as we learned that you are unhappy with the rest in our hotel, and, unfortunately, it is not possible to satisfy you, we have offered to cancel the booking and refund your Money but for some unknown reason you refused this offer.
Furthermore, we all dedicated ourselves to make guests happy, sometimes we did this sometimes could not but I will never going to defend myself about other accusations over attitude and service because we found them not sincere.

Kind regards,
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Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
C est la troisième fois que nous venons au Su hotel et à chaque nous sommes pas déçus. C est un hôtel très propre ils font le ménage jusqu'à très tard dans la soirée.
Il ya un choix considérable aux buffets du petit petit-déjeuner et du dîner et surtout de très bonne qualité. Le club enfant est un atout pr occuper les petits. Le personnel est toujours au petit soin et spécialement une des femmes de chambre Nazmiye Dilek, qui a toujours un mot gentil pour notre petite fille.
L hotel est très bien situé avec accès sur la nouvelle promenade, nouveau coin à la mode. En un mot finissant allez y les yeux fermés.
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Date du séjour : juin 2019Type de voyage : A voyagé en famille
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Réponse de Hotelsu, Halkla İlişkiler Müdürü de Hotel Su
A répondu le 22 juin 2019
Dear Guest,

Thank you for choosing to stay with us and for sharing your wonderful experience. It has always been our goal to ensure that we provide the best possible service to all our guests and glad we did not disappoint you. We are absolutely happy to have such wonderful staff working with us. You may be sure we will share your kind words with our team. Your gratitude is the best motivation in our work.
It will be our pleasure to welcome you again soon.

Best regards,
Hotel Su
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Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
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Questions et réponses sur les chambres

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