Nous avons remarqué que vous utilisez un navigateur non reconnu. Il se peut que les pages de TripAdvisor ne s'affichent pas correctement.Notre site est optimisé pour les navigateurs suivants:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Voyageur (806)
360
Panoramas (23)
Chambre et suite (483)

Infos pratiques

Emplacement
Propreté
Service
Rapport qualité / prix
Équipements de l'établissement
Restaurant
Internet haut débit gratuit (Wi-Fi)
Centre de remise en forme/Salle de sport
Piscine
Service en chambre
Parking gratuit
Bar/lounge
Spa
Accès personnes handicapés
Centre d'affaires avec accès Internet
Concierge
Hôtel non-fumeurs
Jacuzzi
Navette
Navette aéroport
Nettoyage à sec
Personnel multilingue
Petit déjeuner disponible
Piscine extérieure
Salle de réception
Salles de conférence
Salles de réunion
Service de blanchisserie
Plus
Équipements de la chambre
Climatisation
Minibar
Réfrigérateur en chambre
Chambres avec accès mobilité réduite
Chambres familiales
Chambres non-fumeurs
Suites
Bon à savoir
STYLE D'HÔTEL
Affaires
CATÉGORIE D'HÔTEL
Liens de l'hôtel
Visiter le site de l'hôtel
Offres de l'hôtel

Emplacement

Plein écran
1 583avis
1 299photos
34Q/R
8astuces pour la chambre
Note attribuée
  • 638
  • 624
  • 211
  • 71
  • 40
Période de l'année
Type de voyageur
Langue
  • Plus de langues
  • Filtrer
  • français
Son emplacement pourrait être un handicap au premier abord , mais avec Grab et le MRT University proche il n’en est rien . Les chambres sont vastes , bien tenues et offrent tout le confort d’un 5 étoiles . Le personnel accueillant et souriant toujours prêt à vous aider . Une
Plus
Réponse de Mr_Andrew_Carlile, General Manager de Pullman Kuala Lumpur Bangsar
A répondu Il y a 1 semaine
Dear Pierrick11, We very much appreciate your comments regarding your recent stay at the Pullman Kuala Lumpur Bangsar, and glad to hear you enjoyed a comfortable stay in our spacious and well-appointed rooms. We are also very pleased you have recognized our staff who were very helpful in assisting to your needs, specifically Merry ,Zen and Jasmine from our team at The Lounge. Thank you for taking the time to share your experience with us and we look forward to welcoming you back to our hotel soon for another great stay. Sincerely, Andrew Carlile General Manager
Plus
Nous avons séjourné une semaine au Pullman Kuala Lumpur Bangasar, ce séjour a était au top. Accueille chaleureux et personnelle très à l’écoute et gentil. Les chambres sont très propres et nettoyer soigneusement tous les jours. La piscine est superbe et il y a pratiquement
Plus
Réponse de Mr_Andrew_Carlile, General Manager de Pullman Kuala Lumpur Bangsar
A répondu il y a 4 semaines
Dear HouDerdessy, Thank you for your recent visit and we really appreciate you taking the time to share your review of the Pullman Kuala Lumpur Bangsar. We are delighted to hear you enjoyed a great experience and felt well looked after by our service staff especially Imran, Swee Ting, Alfean and Shawn who were very attentive, friendly and helpful. We are very pleased to hear you felt satisfied with the cleanliness of the room, the beautiful pool as well as dining at our restaurants, enjoying the variety of cuisines during your stay. We appreciate your comments and will share your positive feedback with the entire team especially Imran, Swee Ting, Alfean and Shawn, and I know everyone will be encouraged by your kind words and will be spurred on to continue working hard to exceed the expectations of all our guests, We look forward to welcoming you back in the near future for another great stay. Sincerely, Andrew Carlile General Manager
Plus
... encore un petit effort ! Accueil impeccable que ce soit à la sortie de la voiture, prise en charge des bagages, à l entrée de l hôtel où à la réception. Par contre il aurait été bien d’être guidé jusqu’à à la réception personnalisée au lounge puis dans la chambre. Accueil
Plus
Réponse de Mr_Andrew_Carlile, General Manager de Pullman Kuala Lumpur Bangsar
A répondu le 6 sept. 2018
Dear inspecteur92, Thank you for choosing the Pullman Kuala Lumpur Bangsar for your recent visit to Kuala Lumpur and thank you for sharing all the highlights of your stay. It is a pleasure to hear you generally enjoyed a good stay with us and I am glad that the room facilities and service was good and up to your standard, I will convey your message to the team as your positive comments will assist us to improve our service delivery and motivate the team in delighting all our guests further. I have taken note on your comments regarding the bathroom issue, thank you for bringing this to my attention and rest assured the matter is now rectified, sorry for any inconvenience this may have caused. Your feedback regarding the payment method for the excursion is a great point and we are working with the tour company to streamline this matter for convenience and efficiency. I am pleased to tell you we have changed our welcome drink to a new offering of a Planet 21 Mojito, prepared using our home-grown lemon grass, mint and lime from our garden, with or without rum and it is a very refreshing drink, we hope you will enjoy this on your next stay. Regarding the blue Taxi’s on standby at the hotel correct in that they are slightly more expensive but for tracking purposes we are more confident to recommend them as opposed to freelancing taxis and other companies to which we cannot validate for safety and security. There is also a convenient option of the Light Rail Transit (LRT) transportation, with 2 LRT stations just 3 minutes walking distance from the hotel, this can be a very convenient and comfortable commute to KL city centre and other parts of town and the charges are very affordable too. On the positive note, I am glad that you enjoyed the breakfast and evening cocktail at the Executive Lounge, and please allow me to thank you once again for taking the time to share your experience with us on TripAdvisor, and hope we may have an opportunity to welcome you back in the near future. Sincerely, Andrew Carlile General Manager
Plus
Hotel situé à l'extrémité de la ville loin de toutes les attractions de la ville à 20 min en Taxi. Il est situé à une dizaine de métres d'une ligne de haute tension sur le périphérique. Etant musulmane et dans un pays musulman, j'ai demandé de récupérer mon petit dejeuner pour
Plus
Réponse de Mr_Andrew_Carlile, General Manager de Pullman Kuala Lumpur Bangsar
A répondu le 20 août 2018
Dear TAMOURO n, Thank you for choosing Pullman Kuala Lumpur Bangsar for your recent visit to Kuala Lumpur and we also thank you for taking the time to share your feedback with us. I am sorry to hear that you did not particularly like the location of Bangsar but I believe it’s a bustling area with quick and easy access to all the points of interest of KL and very well connected via road and rail but we are sorry that it was not suitable for your stay this time. Regarding the breakfast issue that you have encountered, I would like to extend my apologies on that but the hours of operation in the restaurant are 6am to 10:30am (and 11am on weekends) but you also had the option to order from room service to which breakfast is available 24 hours. We are sorry but we have to regretfully decline to allow guests to pack food and take away to eat at a later time in their room as our staff was concerned for the hygiene issue for the food and this is why we cannot allow this to happen, sorry but I hope you can appreciate the health and safety of the food for preparation and storage is of utmost importance to us. Thank you again for sharing your experience, we hope we may have an opportunity to welcome you back once again in the near future
Plus
Non loin du train à 5 minute à pied. Chambre nickel, Belle piscine. Hôtel récent. Chambre grande et propre, n'hésitez pas à le prendre, largement mieux que le Pullman du centre ville qui est vieillot. Lounge nickel large choix de produits. Je reviendrais ici !!!
Plus
Réponse de MrJohnTing, General Manager de Pullman Kuala Lumpur Bangsar
A répondu le 4 déc. 2017
Dear voyages v, Good day and warm greetings from Pullman Kuala Lumpur Bangsar! It was indeed a pleasure having you with us and thank you for your kind feedback. We truly value your comments and your positive feedback will surely be an encouragement to the team. We are glad to hear that you enjoyed your stay and look forward to your next visit. It has been truly wonderful having you with us, see you again soon. Sincerely, John Ting Pullman Kuala Lumpur Bangsar
Plus
Précédent
Catégories d'album
Toutes les photosVoyageurChambre et suiteSalle à mangerPiscine et plageCentre d'affaires et salles de réceptionAires de jeux et espaces familiaux
Room 2
Photo professionnelle réalisée exclusivement pour TripAdvisorPullman Kuala Lumpur Bangsar
The Pullman Suite at the Pullman Kuala Lumpur Bangsar
Photo professionnelle réalisée exclusivement pour TripAdvisorPullman Kuala Lumpur Bangsar
The Deluxe Room at the Pullman Kuala Lumpur Bangsar
Photo fournie par la DirectionPullman Kuala Lumpur Bangsar
Guest room
Excellent Bed & Pillow
PrécédentSuivant
12345696
Qui êtes-vous pour répondre à cette question comme ça si vous n'avez pas séjourné dans la chambre ?? Visiblement vu l'emploi de qualificatifs super etc vous n'êtes pas habilité à répondre à des commentaires car vous êtes payé pour ça. Alors que nous sommes de réels clients de l'hôtel et donc ne venez pas vous occuper de répondre puisse que vous n'avez rien à faire avec cette histoire
0 vote
Afficher toutes les réponses
Hi, do you provide shuttle to the nearest train station?
Dear JackEzrie, We provide complimentary shuttle service to KL Sentral Station. Kindly call our receptionist at 0322981888 to schedule a pick up/drop off.
1 vote
Afficher toutes les réponses
Hi! What time are your gym operating hours? Is it accessible before 6am?
Dear Angela, Our Gym operation hours are from 6:00am - 11:00pm.
0 vote
Afficher toutes les réponses
What time is your shuttle bus to Mid Valley?
Our shuttle service goes to Mid Valley every hour starting from 10.30 am till 8pm.
0 vote
Afficher toutes les réponses
How much deposit need during check in ?
RM200 per night as deposit.
0 vote
Afficher toutes les réponses
PrécédentSuivant
1234567
"Chambre en étage élevé donnant sur le monorail ."
"Bruit de circulation présent partout, même au 26e étage..."
"Chambre à un étage élévé pour la vue"
"en hauteur"
"Demandez en étage élevé pour une plus jolie vue"
PrécédentSuivant
12
FOURCHETTE DE PRIX
65 $US - 97 $US (Selon les tarifs moyens d'une chambre standard)
ADRESSE
MalaisieWilayah PersekutuanKuala Lumpur
NOMBRE DE CHAMBRES
513
Est-ce votre Page Établissement TripAdvisor ?

Vous possédez ou gérez cet établissement ? Prenez le contrôle de votre page pour répondre gratuitement aux avis, mettre à jour votre page et bien plus encore.

Prenez le contrôle de votre page