Nous avons remarqué que vous utilisez un navigateur non reconnu. Il se peut que les pages de TripAdvisor ne s'affichent pas correctement.Notre site est optimisé pour les navigateurs suivants:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hampton Inn Los Angeles Int'l Airport Hawthorne

Visiter le site de l'hôtel
Voyageur (236)
360
Panoramas (22)
Chambre et suite (185)
Attestation d'Excellence

Infos pratiques

Emplacement
Propreté
Service
Rapport qualité / prix
Attestation d'Excellence
Équipements de l'établissement
Piscine
Parking gratuit
Internet haut débit gratuit (Wi-Fi)
Petit déjeuner inclus
Centre de remise en forme/Salle de sport
Accès personnes handicapés
Centre d'affaires avec accès Internet
Hôtel non-fumeurs
Laverie automatique
Navette
Navette aéroport
Petit déjeuner disponible
Piscine chauffée
Piscine intérieure
Salles de réunion
Service de blanchisserie
Plus
Équipements de la chambre
Climatisation
Micro-ondes
Réfrigérateur en chambre
Chambres familiales
Chambres non-fumeurs
Bon à savoir
STYLE D'HÔTEL
Intermédiaire
CATÉGORIE D'HÔTEL
Liens de l'hôtel
Visiter le site de l'hôtel
Offre Spéciale:Forfait
Offres de l'hôtel

Emplacement

Plein écran
61Assez accessible à pied
Note : 61 sur 100
32restaurants à 1 km
0attraction à 1 km
Contacts
11430 Acacia Ave, Hawthorne, CA 90250-2304
Nom et adresse dans la langue du pays
Accès
Aéroport international de Los Angeles5 km
Aéroport municipal de Long Beach22 km
Hawthorne/Lennox4 min
Voir tous les hôtels à proximité
1 102avis
18Q/R
1astuce pour la chambre
Note attribuée
  • 510
  • 397
  • 134
  • 39
  • 22
Période de l'année
Type de voyageur
Langue
  • Plus de langues
  • Filtrer
  • français
+1
3 jours sur place, l’hôtel est à proximité de l’aéroport. Le personnel est accueillant, les chambres sont propres et confortables et le petit déjeuner plus que correct. Pour la famille c’est très bien, nul besoin de plus !
Plus
Réponse de Chc H, Director of Sales de Hampton Inn Los Angeles Int'l Airport Hawthorne
A répondu Il y a 1 semaine
Dear 721mich_lep, Thank you very much for taking the time to share a nice review of your 3-day family stay with our Hampton Inn LAX Hawthorne. We are very happy to hear that you found our location to be convenient near the airport and enjoyed the clean and comfortable rooms, full complimentary breakfast buffet, and welcoming team members. These great amenities and more, such as indoor pool and complimentary parking, are perfect for all guests and families to enjoy. We look forward to welcoming you back to our hotel again soon! Kind regards, Raylene A.
Plus
Avis préféré de l'hôtel
Chambres spacieuses, confortables, très propres. Salle de bain immense et impeccable. Très bien équipé. Super petit déjeuner et personnel aux petits soins. Parking gratuit sécurisé accolé à l’hôtel. Super prestations et très bien situé. Parfait!!!
Plus
Avis recueilli en partenariat avec Hampton
Réponse de Chc H, Director of Sales de Hampton Inn Los Angeles Int'l Airport Hawthorne
A répondu le 20 déc. 2018
Dear Elodie C, We appreciate you sharing a wonderful 5 star review of your stay with our Hampton Inn Los Angeles Int'l Airport Hawthorne. We are pleased to hear that you enjoyed your overall stay and great service. We hope that you will find the time to return and stay with us again for another great experience. Kind regards, Raylene A.
Plus
Deux séjours dans cet hôtel en 13 jours: la première fois, pour une nuit: super accueil, nous étions 100% satisfaits, nous avons donc décidé de terminer notre séjour à Los Angeles par 2 nuits supplémentaires dans l'Hampton Inn 10 jours plus tard. Et là, tout autre accueil…
Plus
Avis recueilli en partenariat avec Hampton
Réponse de Chc H, Director of Sales de Hampton Inn Los Angeles Int'l Airport Hawthorne
A répondu le 28 févr. 2019
Dear Wander57813314616, Thank you very much for taking the time to share a review of your recent stays with our Hampton Inn Los Angeles Int'l Airport Hawthorne. We appreciate knowing that you enjoyed your first stay with us so much that you came back and stayed with us at the end of your trip. However, we are sorry to hear about the experience that you encountered with your method of payment on your second stay with us. Please know that your feedback will be shared with upper management for future training purposes. Thank you again and we are glad to know that you enjoyed our hotel services. Kind regards, Raylene A.
Plus
Nous avons dormi un nuit avant de prendre l avion. Il est important de réserver le shuttle surtout si vous partez tôt Le Matin ou tard le soir. Un McDonald est à proximité. La chambre est de bonne taille et le lit confortable. Cependant, nous avons été habitué à mieux pour
Plus
Réponse de Chc H, Director of Sales de Hampton Inn Los Angeles Int'l Airport Hawthorne
A répondu le 20 déc. 2018
Dear SandyH1210, Thank you for taking the time to share a review of your overnight stay with our Hampton Inn Los Angeles Int'l Airport Hawthorne. We are glad to hear that you found the room to be a good size and our fresh Hampton beds to be comfortable. We are sorry to hear that you were a little disappointed, that is not up to our usual Hamptonality. We hope that you will choose to stay with us again the next time your travels bring you to Los Angeles for a better experience. Kind regards, Raylene A.
Plus
L’hotel Est correcte, près de l’aéroport pour une arrivée ou un départ mais loin du centre et du bord de mer (45mn de Santa Monica).Petit déjeuner passable mais il faut pas arriver 5mn avant la fermeture : 10h car ont nous acceptent pas... fermeture des portes par le
Plus
Avis recueilli en partenariat avec Hampton
Réponse de Chc H, Director of Sales de Hampton Inn Los Angeles Int'l Airport Hawthorne
A répondu le 20 nov. 2018
Dear OnAir68393606923, Thank you very much for taking the time to share a review of your stay with our Hampton Inn Los Angeles Int'l Airport Hawthorne. We are glad to hear that you found our location to be convenient for your arrival and departure as we are 3 miles from LAX. We are also easily accessible to the major freeways, I-105 & I-405, for our guests who are traveling to all the major attractions Los Angeles has to offer. Per standard, our breakfast buffet is open during set hours for all guests convenience and the doors are fully closed at 10:00am. Thank you again, and we hope that you will find the time to return and stay with us again the next time your travels bring you to Los Angeles. Sincerely, Raylene A.
Plus
Précédent
Hi! I would like to know if it´s a fee in the hotel for getting packages. Thanks
We do accept packages sent to the hotel as long as it is under the name of the reservation in order for the front desk to know who the package is for. It is also helpful to add the reservation number and arrival date to the package for better reference. There is no fee. Please make sure that the packages are within 2 weeks of your arrival date. Please do not hesitate to contact the hotel directly at (310) 973-3332 if you have further questions.
0 vote
you have free wi fi
Yes, our hotel offers complimentary Wi-Fi. We also offer Premium Wi-Fi access for an additional $4.95 per day.
0 vote
Afficher toutes les réponses
What are your breakfast buffet hours?
Thank you for your question AlexaE. Our breakfast buffet is open daily from 06:00am to 10:00am. We do offer a variety of hot and cold items for everyone's needs, such as: oatmeal, make your own waffles, cereal, eggs, sausage, potatoes, yogurts, breads, pastries, plus more.
0 vote
Can I delivery packages to hotel, to get when I arrive?
We do accept packages sent to the hotel as long as it is under the name of the reservation in order for the front desk to know who the package is for. If it was already sent under a different name, please notify the hotel so that they can add that name to the reservation. It would also be helpful if the guest adds the reservation number to the package in order to have a better reference. Please do not hesitate to contact us directly at (310) 973-3332 if you have any further questions.
0 vote
We do accept packages sent to the hotel as long as it is under the name of the reservation in order for the front desk to know who the package is for. If it was already sent under a different name, please notify the hotel so that they can add that name to the reservation. It would also be helpful if the guest adds the reservation number to the package in order to have a better reference.
0 vote
Afficher toutes les réponses
PrécédentSuivant
1234
"la chambre 516 est à éviter absolument"
FOURCHETTE DE PRIX
134 $US - 226 $US (Selon les tarifs moyens d'une chambre standard)
ADRESSE
États-UnisCalifornieHawthorne
NOMBRE DE CHAMBRES
114
Est-ce votre Page Établissement TripAdvisor ?

Vous possédez ou gérez cet établissement ? Prenez le contrôle de votre page pour répondre gratuitement aux avis, mettre à jour votre page et bien plus encore.

Prenez le contrôle de votre page