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“Hôtel très bien situé mais” 3 5 étoiles
Avis sur Hotel de la Pace

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Arrivée jj/mm/aaaa Départ jj/mm/aaaa
Prix pour 1 chambre, 2 adultes
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Hotel de la Pace
N° 179 sur 421 Hôtels à Florence
Villennes-sur-Seine, France
1 avis
“Hôtel très bien situé mais”
3 5 étoiles Avis écrit le 11 décembre 2012

En séjour avec des amis (donc 5 chambres réservées). A notre arrivée (hélas un samedi) nous avons découvert qu'il n'y avait pas d'eau chaude. Panne de chaudière réparée dès le lundi. Le personnel de l'hôtel (merci Giorgio) a été très à l'écoute de ce problème et pour ce qui concerne les chambres un peu froides nous a fourni un radiateur supplémentaire. Cet hôtel est à seulement 900 mètres du centre ville à pied et du point de vue rapport qualité prix aurait été presque parfait sans les inconvénients que nous avons dû subir. Merci quand même au personnel pour le Panetone offert en guise d'excuses pour la gêne occasionnée.

  • Séjour du décembre 2012 - voyage avec des amis
    • 4 5 étoiles
      Rapport qualité / prix
    • 5 5 étoiles
      Emplacement
    • 4 5 étoiles
      Literie
    • 3 5 étoiles
      Chambres
    • 4 5 étoiles
      Propreté
    • 4 5 étoiles
      Service
Utile ?
Merci Colette D
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hoteldelapace, Responsabile relazioni pubbliche de Hotel de la Pace, a répondu à cet avis, 12 décembre 2012
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Dearest Customer,

I remember with incredible affection you and the other four families that have recently been at our Hotel. I'm still extremely mortified for the drawback that you have been forced to suffer as a result of the serious failure experienced by our heating system on which we were able to intervene only after 2 days. It was admirable your patience and your endurance despite the extremely cold of these and the past days. And I'm surprised to see that despite all, you reserved us many positive notes, when, understandably, after what you have suffered you could have had every reason to to bring us resentment and be dissatisfied. An admirable attitude!
Finally, the drinks and the panettone that we offered you with pleasure are a minimum reward to the discomfort that you have experienced.
I hope to see you soon and again at our Hotel to be able to have a possibility of having a second chance and show you all our gratitude!

A hug to all of you!


Giorgio Rettori
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579 avis de voyageurs TripAdvisor

Note attribuée
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    192
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Résumé des notes
  • Situation
  • Literie
  • Chambres
  • Service
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  • Propreté
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Français en 1er
Genève, Suisse
Auteur de niveau
5 avis
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 votes utiles
3 5 étoiles Avis écrit le 12 novembre 2012

L'accueil n'était pas chaleureux. L'ascenseur ressemble à un monte-charge et l'escalier est moche. Le Wifi promis ne fonctionne pas. Chambre trop chauffée, impossible de régler quoi que ce soit, tous les boutons défectueux. Nous étions réveillées et dérangées toute la nuit par le bruit de la ventilation que nous ne pouvions pas éteindre. La fenêtre extérieure ne se fermait pas - défectueuse. Pseudo penderie, on ne pouvait pas pendre les vêtements, vu qu'il y avait un coffre-fort en dessous, donc vêtements froissés. Pas d'étagères pour ranger les affaires.
Nous n'avons pas pris de petit-déjeuner tant il était minimaliste. Nous avons préféré le prendre en ville. Le verre de bienvenue ne nous a pas été servi.

  • Séjour du novembre 2012 - voyage avec des amis
    • 2 5 étoiles
      Rapport qualité / prix
    • 2 5 étoiles
      Emplacement
    • 2 5 étoiles
      Literie
    • 2 5 étoiles
      Chambres
    • 2 5 étoiles
      Propreté
    • 2 5 étoiles
      Service
Utile ?
1 Merci Iris8591
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hoteldelapace, Responsabile reception de Hotel de la Pace, a répondu à cet avis, 19 novembre 2012
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Dear customer,

our staff is always ready to help the clients not only to show and explain them all the basic information regarding the Hotel, so as the centralized climatization that you cannot control from the room, but also with detailed explanations about the itineraries to follow to visit the city.
It happens very often that sometimes the language can be a serious limit to communicate, so that all the information we tell or the detailed Hotel information written in the Hotel Information Tag, in english, put in every single room on the desk behind the bed will not be read.
Answering point by point your review I can answer what follows, so that hopefully some readers, interested to our Hotel can be informed in the future and in advance:
- The heating/conditioning system is centralized, the clients cannot control it from the rooms. But in every single moment the clients need to turn it on or off, increase or decrease the temperature can easily contact our Front Desk, open 24 hours, and we set the system with a simple "click" from our Central System (this info is clearly written in the Hotel Information Tag beside the bed).
- The Wi-Fi is perfectly working, but you need an access code that you can get at the Front Desk any time you need, every 24 hours.
- Every single safe box can be moved below and above the closet shelf (if requested at the Receptionist in duty it would have been told)
- The welcome drink, as we tell all our client with this special offer, can be ordered any time by our American Bar (if we do this is just because the majority of our clients arrive during the morning, or maybe they are tired for the long journey and we do not want to force them to choose to have their welcome drink necessarily at the arrival)
- The elevator is a perfectly working elevator which have room for 2 people and their baggage and not a freight lift. What is really impressive is looking at the fact that you noticed a normal-size elevator which is eventually appearing tiny to you but not the fact that you were staying in an elegant 18th century palace. Because this is the proper reason why we cannot have a wider elevator, to preserve the original walls of the origin palace hosting our hotel and guaranteeing all the transfer services for our customers anyways.
- So as our closet are well-equipped with hangers and have a proper and standard space.

I believe that a better communication with the Front Desk could avoid many troubles sometimes.

Best regads
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Saint-Étienne, France
1 avis
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 vote utile
2 5 étoiles Avis écrit le 8 octobre 2012

points très faibles :
accueil inexistant (pas chaleureux, pas de bonjour/ au revoir,aucunes explications de la ville...)
petit déjeuner très minimaliste et de mauvaise qualité
stationnement 24euros/jour dans parking privé indépendant de l’hôtel (parking public 20 euros/jour à 10 min pied)
propreté relative des chambres
point fort :
situation géographique ; très proche à pied du centre historique (1/4 d'heure )

  • Séjour du septembre 2012 - voyage en amoureux
    • 2 5 étoiles
      Rapport qualité / prix
    • 4 5 étoiles
      Emplacement
    • 3 5 étoiles
      Literie
    • 2 5 étoiles
      Chambres
    • 3 5 étoiles
      Propreté
    • 1 5 étoiles
      Service
Utile ?
1 Merci fanette f
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hoteldelapace, Responsabile relazioni pubbliche de Hotel de la Pace, a répondu à cet avis, 25 novembre 2012
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Dear Client,
answering your notes:
we are always at our clients' disposal, not only giving them the basic information about the Hotel but also providing them with information about the city of Florence. As you might notice this is exactly the contrary of what you said, but there would be 2 reasons why what I just wrote do not happen:
- bad communication between the Front Desk and the client. This happens, for instance, when a client cannot speak english but any other language not understood by my colleagues. We remind that our Front Desk is prepared to understand and in some case speak the following languages: french, spanish, albanian, romanian, portuguese. It is given for granted tha our first way to communicate with our clients is italian and english. However all our colleagues can speak some of these languages not each one of them speaks them all, and there is also a turnover at work so not every single colleague is working at the same time. It comes to be really hard to give information about the city, if on the other side it is not understood what we say.
- in cases the Front Desk is busy, because there are many people checking in, for instance. In this case we prefer to give a priority to those clients needing to check in, going up in the room, resting from a long journey or simply leaving their heavy luggages, deferinfg the information to another moment.
In no occasion our colleagues will not greet, or smile or be ready to help customers whenever they need.
As about the parking:
we never omitted showing other options to our clients to park their cars. As we do not have a private garage and as it is clear that the parking in the whole Florence area is not free, we do our best to work on partnerships with some garages in order to offer our clients the best deal and the cheaper rate, though. Nevertheless all the different options for parking a car in Florence are fully enumerated in our Information Display at the Front Desk.
But le me point you out to this detail:
- the parking we cooperate with costs 24 euro every 24 hours, and it is a private garage which access is allowed to the staff only, it is equipped with videosurveillance 24 hours, open from 7 am to 2 am every day, Sunday included, and included in this price you also have the pick up service in front of the Hotel and the return of the vehicle at the entrance (we want to specify the parking has an insurance and it is liable in case damages might occur).
- the parking you were talking about costs 20.00 euro every 24 hours, it is public, and the clients need to park their own car and walk 15 minutes towards the Hotel, then you need to add 2.00 euros (1.00 euro per each authorization for each single access by car to the centre, which is recorded by police cameras, which is a traffic limited area in order to charge and discharge the luggage at the check in and the check out time), nevertheless in case some other clients of the parking will scretch or bump into your car while parking their car, the Parterre parking will not be liable for the demages...)
So it would be 22 euro against 24 euro. What do you think is better on a final balance of advantages?
You also said our breakfast is minimalist however we provide our clients with:
3 different types of cakes, 4 different types of cereals, 4 different kinds of marmelades with or without sugar, hot and cold milk, 2 different kinds of juices, cappucinos or expressos or chocolades on request (free of charge), 4 different kinds of coockies, toasts, 3 different kinds of cheeses, tomatoes, salami, hot ham, bread, croissants, 4 different types of yougurts, crackers, 5 different blends of tea. I don't know how many people would call this type of breakfast "minimalist"...
I understand from this review that maybe this client has many needs and I recommend this client to avoid any Hotel of our level. Obviously a 5 stars Hotel would provide you with more and, for sure, better services... At a higher rates indeed.
Good luck for your next stay!
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Les voyageurs ne tarissent pas d'éloges sur ces hôtels à Florence

4 5 étoiles
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4,5 5 étoiles
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4,5 5 étoiles
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Saint-Raphaël, France
Auteur de niveau
5 avis
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 vote utile
2 5 étoiles Avis écrit le 29 août 2012

Je rentre de Florence. J'avais reservé sur internet comme pour mes autres voyages, mais alors là bonjour l'hotel. Je suis partie avec mon mari et mes amis à qui j'avais fait des louanges de ce voyage. Qu'elle honte à l'arrivée.
Accueil très moyen, pas de verre d'accueil d'ailleurs comme précisé avec la reservation, chambre peu propre, si vous voulait partir avec le coffre il n'est meme pas scellé, climatisation tres bruyante et impossible à baisser depuis la chambre, nous n'avons jamais eu de vélo à disposition (on ne nous l'a jamais proposé, pourtant nous avons demandé de nous appeler un taxi!!, et ce n'est pas faute de manque de vélo, car fin août, le monde ne se bouscule pas à Florence). Quant au petit dej, il bat les records: café infecte, petits pains secs même pas du matin, grille pain qui fonctionne quand il veut (il faut passer 4 ou 5 fois le pain pour qu'il commence à griller) et vraiment tres peu de choix. Pour finir quand nous avons voulu récuperer la voiture on voulait nous faire payer le prix d'une voiture de luxe soit 30 euros par jour au lieu des 24. Hotel vraiment pas recommandable.On peut trouver mieux à Florence.

  • Séjour du août 2012 - voyage avec des amis
    • 2 5 étoiles
      Rapport qualité / prix
    • 3 5 étoiles
      Emplacement
    • 3 5 étoiles
      Literie
    • 2 5 étoiles
      Chambres
    • 3 5 étoiles
      Propreté
    • 3 5 étoiles
      Service
Utile ?
Merci ndedrag
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hoteldelapace, Responsabile relazioni pubbliche de Hotel de la Pace, a répondu à cet avis, 30 août 2012
Cher client,
nous sommes affligés que votre séjour dans notre hôtel n'était pas très agréable.
Comme toujours, nous avons essayé d'offrir le meilleur service et le plus d'informations avec la plus grande courtoisie et le professionnalisme.
Dans ses observations sur la réponse comme suit:
- Lors de l'enregistrement que vous avez été informé que le paquet que vous avez acheté a été inclus un verre de bienvenue que vous pouvez utiliser immédiatement ou à une date ultérieure. Il était à vous de choisir si vous préférez avoir.
- Notre hôtel est né dans un palais s '800, de sorte que les chambres sont toutes différentes les unes des autres. Cependant, nos chambres sont toujours très grande, avec de grandes fenêtres lumineuses et de hauts plafonds, meublées avec simplicité et attention aux détails. Bien sûr, l'opinion est subjective et selon les goûts qui sont évidemment différente pour chaque personne.
- Notre système de ventilation / climatisation est pleinement fonctionnelle et centralisée. A tout moment de la journée ou de la nuit, les clients peuvent non seulement exigent la mise en marche ou éteindre le climatiseur, mais exigent même classement, et toute augmentation ou diminution de la température de la pièce.
- En ce qui concerne le parking, il a été confirmé au moment de l'enlèvement du véhicule, selon le Signe côté de la réception que le coût est de 24 euros pour les petites voitures et de taille moyenne, et est € 30,00 pour les grosses machines et bien sûr votre NISSAN QAUSHQAI un pas dans la petite voiture ... permettez-moi de vous rappeler également que, pour surmonter ce «malentendu» de l'hôtel est en charge de payer la différence, juste pour montrer notre volonté de réparer votre mécontentement.
- Enfin, notre réception est toujours ouverte, le 24 heures 24. Par conséquent, toute question, information ou des précisions, vous pouvez contacter notre personnel qui pourrait vous aider à tout moment.
Nous espérons que vous pouvez rester dans les futures structures qui répondent le mieux à vos besoins
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Avignon, France
1 avis
2 5 étoiles Avis écrit le 31 juillet 2012

les points faibles:
Accueil vraiment pas chaleureux (départ comme arrivée)
30 min d'attente pour récupérer la chambre
Petit déjeuner pauvre et minimaliste (à éviter)
Wi-Fi payant 30min :2,5€ et 4h: 12€ (censé être compris dans notre offre)
verre de bienvenu non servi

les points forts de l'hotel:
Ils viennent récupérer votre voiture pour la mettre au parking et il vous la ramène quand vous le desiré.
A 10 min a pied du centre ville.
Climatisation (mais assez bruyante)

Conseil: penser à bien réclamer ce qui est compris dans votre offre car ce n'est pas eux qui vont vous le faire savoir.
La seul chose qu'ils vous disent c'est de mettre votre voiture dans leur parking a 24€ les 24h et 2€ l'heure supplémentaire.
Renseigner vous sur les parkings de florence ou les emplacements autorisés
Attention par ou vous arrivez un accès est réservé pour les résidents et les transports en communs : surveillé par caméra.
avis personnel: JE NE CONSEIL PAS CET HOTEL

  • Séjour du juillet 2012 - voyage en amoureux
    • 3 5 étoiles
      Rapport qualité / prix
    • 4 5 étoiles
      Emplacement
    • 1 5 étoiles
      Literie
    • 3 5 étoiles
      Chambres
    • 3 5 étoiles
      Propreté
    • 1 5 étoiles
      Service
Utile ?
Merci maxime n
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hoteldelapace, Responsabile relazioni pubbliche de Hotel de la Pace, a répondu à cet avis, 4 décembre 2012
Google Traduire en français
Dear customer,
as it is shown on the Information Tag inside each room the heating/conditioning system is centralized. As our Reception is open 24 hours, every single client can call the Reception at any time asking to increase, decrease, or stop the heating/conditioning system within the room.
Our Reception is at the disposal of every client. We provide our clients with all the information they ask or need. In case our Reception is not overbusy we provide our clients with information reguarding the city, or itineraries chosen on the basis of the clients interests. In case our Reception is busy, maybe because many clients arrive at the same time, we give way to those clients whom need to have access to their room, checking them in, so it might happen that we will need some time to register each client's datas in order to return them immediately their documents. There will never be 30 minutes waiting, as our Receptionists ask the clients checking in if they prefer to wait to have their documents back or going to their room and collect their documents afterwards.
Each client knows what service is included in the price, on the basis of the offer purchased, and on the other side we have no interest to trick our clients refusing to provide them with the free services included in the offer. In fact our american bar is always open and those clients which have a welcome drink included in the price know they can ask for it any time and not exclusively at the arrival.
Internet is the only extra service we have, however our policy changed recently so that we give every single client of the hotel 1 hour internet use free while the 24 hours internet use costs 5.00 euro. Anyways, the rates of the internet wifi used to be:
- 2.50 30 minutes use
- 5.00 euro 1 hour use
- 12.00 euro 24 hours use

We never charged 12:00 euros for 4 hours use, we did not even sell a password valid 4 hours only.

My recommandation for you is having a better communication with the Front Desk, and do not be shy about asking questions when needed. And remember to read all the Information the Hotels show at the Front Desk and in the rooms, you might find already enough answer to your questions or doubts.

Best regards
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Auteur de niveau
84 avis
14 avis sur les hôtels
common_n_hotel_reviews_1bd8 39 votes utiles
2 5 étoiles Avis écrit le 22 juillet 2012

Rien n'est vraiment exceptionnel, la propreté de la chambre tres moyenne, le parking (privé) onéreux, la climatisation assez bruyante. Chambre spacieuse, mais les WC sont dans la salle de bain, les produits d'accueil minimalistes...
Pas très loin du centre ville.
Petit déjeuner correcte mais sans plus.
Il y a certainement mieux...

  • Séjour du juillet 2012
    • 3 5 étoiles
      Rapport qualité / prix
    • 3 5 étoiles
      Emplacement
    • 3 5 étoiles
      Chambres
    • 2 5 étoiles
      Propreté
    • 3 5 étoiles
      Service
Utile ?
Merci Marty06140
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hoteldelapace, Responsabile relazioni con la clientela de Hotel de la Pace, a répondu à cet avis, 9 décembre 2012
Google Traduire en français
Dear customer,

Considering what you wrote it seems like everything regarding our Hotel is for you minimalist if not on the average. So let me answer to your remarks starting from the Parking we cooperate with:
you wrote that the Parking is too much expensive, but if you made a personal inquiry about the parking rates in Florence you would have noticed we offered you the best deal. There is no free parking in the whole center of Florence and not considering that even the parking spots on the street where the parking is allowed for all the no resident people costs 3.00 euro per hour in a no monitored area, all the other private parkings can offer you special deals for a long stay, but for sure it will be unlikely a deal like the one the Parking we cooperate can offer you. In fact they charge 24.00 euro for 24 hours, they will come to get your car and park it into a private parking which access is allowed to the parking staff only, they will provide you with an authorization you will necessary need to access the city center of the city which cost would be 1 euro (for each single transit within the central area) and they guarantee for your car for all the time they will hold it. So I guess is unfair your negative remark when we are actually working to provide you, as all our other clients, with the best parking deal.
The rooms of our Hotel are all different and each one of those have an en-suit bathroom but they all have a different design, so that a bathroom can be beside a bedroom, in front of the bedroom, or behind a bedroom, but the bathrooms have their own doors and they are separated from the rooms, so I do not understand your discomfort.
The products we provide you with such as soaps, shower gels, shampoos, shower caps, shoe polish, toothpastes, toothbrushes, shaving gels, etc are high quality, and nevertheless they are free.
However you think our Hotel is minimalist if not on the average, we would like to make you notice that for the joy and the comfort of our clients we also offer 1 hour internet free, the and coffee within the room (we provide to refill the coffee and tea sets daily), free bike hire, breakfast included in the price, and much more.
The heating/conditioning system as it’s clearly written on the Hotel Information Tag every room is provided with is centralized, if a client has a light sleep will be able to simply call our Reception (24 hours open) and ask to shut down the system.
You wrote the breakfast is nothing special however we provide our clients with:
3 different types of cakes, 4 different types of cereals, 4 different kinds of marmelades with or without sugar, hot and cold milk, 2 different kinds of juices, cappucinos or expressos or chocolades on request (free of charge), 4 different kinds of coockies, toasts, 3 different kinds of cheeses, tomatoes, salami, hot ham, bread, croissants, 4 different types of yougurts, crackers, 5 different blends of tea…
I agree with you about what you said, there is better choices, I have no doubts, maybe choosing higher level Hotels (4 or 5 star) with the obvious compromise to accept to pay a higher rate .
I guess we are doing a great job and we do our best to develop every day more. We do accept the critics when there are right complaints matching we real problems occurred, but a negative remark about the quality level of the products we offer (when we can prove the contrary) or the negative remarks about the discomfort coming from the personal different uses of a single client and from his/her misinformation are to us unuseful and unacceptable.
Giorgio
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Castelnau-le-Lez, France
Auteur de niveau
61 avis
35 avis sur les hôtels
common_n_hotel_reviews_1bd8 47 votes utiles
4 5 étoiles Avis écrit le 2 janvier 2012

J'avais profité d'une promotion sur voyageprivé.com entre Noël et le jour de l'an : pour 45€ la nuit c'est un confort 3 étoiles - hotel propre, très bien situé dans un quartier étudiant très agréable. L'insonorisation est bonne, la literie confortable et le petit déjeuner très suffisant pour ce prix. Je regrette juste comme un autre voyageur l'a fait remarquer que la connexion WIFI soit payante

  • Séjour du décembre 2011 - voyage en amoureux
    • 5 5 étoiles
      Rapport qualité / prix
    • 4 5 étoiles
      Emplacement
    • 4 5 étoiles
      Literie
    • 4 5 étoiles
      Chambres
    • 4 5 étoiles
      Propreté
    • 3 5 étoiles
      Service
Utile ?
2 Merci nbru34
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
hoteldelapace, Responsabile relazioni pubbliche de Hotel de la Pace, a répondu à cet avis, 28 novembre 2012
Google Traduire en français
Dear customer,

thanks for your positive remarks and for your attention.
As a consequence of the several complaints about the wifi not free (however it is our only extra service), we have been recently decided to offer one hour use free of charge to all the clients of our Hotel and to let them pay only 5.00 euro to have 24 hours wifi use. Nevertheless logging out, every single client purchasing our WIFI codes, can stop the time and use the internet time left in some other times, basically a 24 hour code can be used during several days.
We appreciate your stay was comfortable and we are looking forward to have you staying here soon again!

Best regards
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Informations supplémentaires concernant Hotel de la Pace

Établissement : Hotel de la Pace
Adresse: Via Alfonso la Marmora 28, 50121, Florence, Italie
Location : Italie > Toscane > Province de Florence > Florence > San Marco
Services :
Bar/lounge Centre d'affaires avec accès Internet Animaux domestiques autorisés (Chien/Animaux de compagnie) Service en chambre Accès handicapés
Style d'hôtel :
N° 179 sur 421 Hôtels à Florence
Fourchette de prix (par nuit): 65 € - 156 €
Catégorie d'hôtel : 3 étoile(s) — Hotel de la Pace 3*
Nombre de chambres: 41
Options de réservation :
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Alias :
Hotel De La Pace Florence
Florence Hotel De La Pace
Pace Hotel
De La Pace Hotel
De La Pace Florence

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