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27 avis sur 625
Avis écrit le 6 novembre 2018

Situé en plein centre ville c'est 1 point de départ idéal pour les visites à pied,
Les chambres modernes sont très spacieuses,équipées d'1refrigerateuret avec 1 agréable salle de bain
Un casino se trouve au sous sol

Date du séjour : octobre 2018
Merci Lydie A
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
TakudzwaN4, Manager de AVANI Windhoek Hotel & Casino, a répondu à cet avisA répondu le 7 novembre 2018
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Dear Lydie A

Thank you very much for the positive review. We are always grateful to hear from our Guests and are genuinely keen on ever improving the experience. We do believe we are now in an even greater position to do so since the commissioning of our Elevators, the completion of our new Banqueting Spaces, the PANTY, new Gym, transformed Casino and the revamped Dunes Restaurant. We are now anticipating the opening of our Stratos Roof-Top Pool, Bar, Restaurant and Grand-Ball.

I thank you once again. More than look forward to have you again.

Regards

TK Nyandoro - Rooms Divisions Manager

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Avis écrit le 3 novembre 2018

Un hôtel très bien situé prés de très belles boutiques à prix abordable pour rapporter des souvenir avant de repartir.
L'hôtel est tout confort et cosy. Les chambres du haut permettent d'avoir une vue sur la ville (même si ce n'est pas un panorama exceptionnel c'est un bon moyen de se rendre compte de ce à quoi ressemble le ville).
Le personnel est aimable et aux petits soins.
Hôtel très calme. Très bonne literie.

Astuce pour la chambre : Privilégier les chambres dans les étages pour avoir une bonne vue panoramique
Date du séjour : septembre 2018
  • Type de voyage : A voyagé avec des amis
    • Rapport qualité / prix
    • Emplacement
    • Service
Merci ubsnuur
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TakudzwaN5, Manager de AVANI Windhoek Hotel & Casino, a répondu à cet avisA répondu le 5 novembre 2018
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Dear ubsnuur

We more than thank you for the positive review. Over the past months there have been so many developments to the property that have almost completely transformed it. In the same vein we are more than excited about the opening of the Stratus Roof-Top which will definitely have a panorama view of our city-center with the highest situated pool, bar, restaurant and grand-ball room. That being said, while we are proud of all these developments, the service attitude and culture of our staff is what we truly value. Thank you for the comment in that regard.

We do more than look forward to have you again should you ever be in Windhoek again.

Regards

TK Nyandoro - Rooms Divisions Manager

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Avis écrit le 2 octobre 2018

l'hôtel est bien situé, près du musée et des rues commerçantes
l'ascenseur ,du moins celui qui fonctionnait , avait la commande avec les chiffres à l'extérieur de la cabine, ce qui fait que vous ne pouviez changer d'étage en cours de route!!!
la restauration très moyenne ainsi que les petits déjeuners
par contre belle chambre spacieuse ainsi que la salle de bain

Date du séjour : octobre 2018
  • Type de voyage : A voyagé avec des amis
    • Literie
    • Chambres
    • Service
1  Merci caterhambleu
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TakudzwaN5, Manager de AVANI Windhoek Hotel & Casino, a répondu à cet avisA répondu le 5 octobre 2018
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Dear caterhambleu

We are always very grateful to receive feedback from each of our Guests and so I thank you for taking the time. The situation with the lifts has been a challenge for time. We are in the process of installing our final set of elevators. Thereafter, we really do believe the challenges we have had will be resolved. The solution we have placed is one we are confident will place us in a position were the occurrence of the issues we have had in the past will not be so again. That being stated, our standard is that of excellence and I genuinely apologize for the experience because of these lifts.

Regards

TK Nyandoro - Rooms Divisions Manager

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Avis écrit le 2 août 2018

Nous n avions pas prévu de nuit dans cet hôtel. C est Air Namibia qui nous y a conduit à la suite de l annulation de notre vol. Cet hôtel ressemble à tous ces hôtels de chaînes dont on ne sait pas dans quel pays on se trouve. Il est grand, les chambres et les sallles de bains sont grandes, bien équipées et bien insonorisées. La propreté était moyenne. Le dîner et le petit déjeuner sous forme de buffet propose un bon choix mais les plats ne sont pas très chauds et la qualité est moyenne. L accueil est très aimable. Bon wifi.

Date du séjour : juillet 2018
Type de voyage : A voyagé avec des amis
Merci 541Sophie
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Takudzwa N, Manager de AVANI Windhoek Hotel & Casino, a répondu à cet avisA répondu le 3 août 2018
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Dear 541Sophie

We are always so grateful to receive feedback especially feedback which ensures that we improve. Our drive remains to be the best Hotel for each of guests consistently. Each aspect you have raised will be reviewed and actions to improve will be implemented.

Regarding cleanliness, I can assure you that a full investigation will be conducted. This is especially important to us because cleanliness is a strength area and one of the aspects we receive positive reviews. There will be no compromises in this area and we will ensure that our high standard is well maintained. The same applies to the hotness of the food. We do apologize sincerely for this.

I do however thank you for the positive feedback regarding our staff. They remain the most important asset we have.

I thank you once again. I do hope that we will be a Hotel of choice when you visit Namibia again.

Regards

TK Nyandoro - Rooms Division Manager

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Avis écrit le 1 juillet 2018

bien situé dans le centre ville, en face il y a un marché artisanal pour les derniers souvenirs à acheter, non bruyant et propre, en ce moment il y a des rénovations cela cause beaucoup de problème avec les ascenseurs

Date du séjour : juin 2018
  • Type de voyage : A voyagé en solo
    • Rapport qualité / prix
    • Emplacement
    • Literie
    • Chambres
    • Propreté
    • Service
Avis recueilli en partenariat avec Minor Hotels
Merci 62manu2015
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
Takudzwa N, Manager de AVANI Windhoek Hotel & Casino, a répondu à cet avisA répondu le 2 juillet 2018
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Dear correct

Thank you so much for providing us with feedback. It forms such a valuable aspect of our business and we are always grateful when our guests take their time to do so.

The elevators have not been particularly great for some time. I can state that we expect full installation of the first set of new ones by the 10th of July. We fully intend on solving this issue in totality and have aimed to not compromise the installation of the new elevators.

Regards

TK Nyandoro - Rooms Division Manager

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