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Avis publié : 5 septembre 2017

nous revenons d'un séjour d'une semaine .
nous faisons 2 a 3 voyages à l’étranger par an , c’était la 7eme fois pour moi en Égypte je pense donc être objectif.
Sur l’hôtel en lui même rien a dire , c'est plus sur le personnel et sa gestion.
autour des pisicnes et la plage il y a beaucoup de transat au moins 20% de plus que de vacancier , ce n'est pas le cas partout.
Sur la restauration effectivement on retrouve souvent les mêmes plats mais qui chez lui ne mange pas deux fois la même chose dans la semaine....
les restaurants à la cartes sont très bien et surtout les serveurs sont souriants et sympas.
voila ou je veux en venir au restaurant principal et aux bars extérieurs les serveurs sont désagréables et vous le montre sans problème:un soir un serveur nous a même dit que nous pouvions pas utiliser une table qui était réservé(table ou il n'y a eu personne de la semaine). Nous avons donc râlé( oui chercher une table tout les soirs pendant 15 minutes c'est vite lassant) et bien il est parti en nous insultants en arabe.

lors de notre départ à 4H du mat les réceptionnistes nous on arnaqués , soit disant que nous avions pris une bouteille d'eau dans le frigo de notre chambre: 10 minutes avant un agent était venu vérifier et tout était ok.... il a donc fallu la payer
nous avons donc encore du râlé et de ce fait ils ne nous on pas données les sacs petit dej qui étaient derrière eux!!!

Tout cela pour dire que si l’Égypte et pourtant c'est un pays que j'adore veut que les touristes français reviennent il va falloir que les hôtels serrent les boulons et arrêter les pratiques de mafieux.

julien

Astuce pour la chambre : le plus pres de la plage , moins de bruit
  • Séjour en : août 2017, a voyagé en famille
    • Emplacement
    • Literie
    • Service
Merci julienaubret
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
AquamarineGM, General Manager de Jaz Aquamarine Resort, a répondu à cet avisA répondu 8 septembre 2017
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Dear Guest,
Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that we did not fully achieve this for you.
We are sorry if you found some of our waiters to be rude but are sure that this must be a misunderstanding due to the language barrier as we are usually praised on the friendliness of our staff.
With regards the reserved table, we do sometimes need to reserve a table for people celebrating birthdays.
We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future so that we may create a wonderful holiday experience for you.
Best Regards

Hany Gamaleldin
Hurghada Area Manager

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Avis publié : 5 septembre 2017

A ceux qui hésite, faites l’Égypte et le jazz aqua marine en particulier, vous ne le regretterez pas.
Soleil, qualité des vacances, qualité de l'hotel, qualité des sorties tout ça c'était TOP.
En tout les cas, si je peux, l'année prochaine inchallah, j'y retourne avec ma famille.

  • Séjour en : août 2017, a voyagé en famille
    • Rapport qualité / prix
    • Emplacement
    • Literie
    • Chambres
    • Propreté
    • Service
Avis recueilli en partenariat avec cet hôtel
Merci 59390sirinus
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AquamarineGM, General Manager de Jaz Aquamarine Resort, a répondu à cet avisA répondu 10 septembre 2017
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Dear Guest,
Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are delighted that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort and its facilities.
We very much look forward to welcoming you back soon.

Best Regards

Hany Gamaleldin
Hurghada Area Manager
Jaz Aquamarine Resort

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Avis publié : 31 août 2017

premier séjour en Egypte 2 adultes et 1 enfant de 8 ans
très bon accueil , chambres spacieuse et très propre (ménage fait par un homme et petit attention chaque jour) ,personnel toujours souriant et a l'écoute faisant des efforts pour parler Français , complexe immense de belle infrastructures comme pour enfants et adultes , nourriture bonne qualité ayant fait la Turquie depuis 6 ans ce n'est pas aussi varié mais très bon (peuvent s'améliorer sur ce point) .
Sarah a la réception qui parle Français est très a l'écoute et disponible
Nous y retournerons l'année prochaine a la même période en août.

  • Séjour en : août 2017, a voyagé en famille
    • Emplacement
    • Literie
    • Service
3  Merci dracip0102
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AquamarineGM, General Manager de Jaz Aquamarine Resort, a répondu à cet avisA répondu 1 septembre 2017
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Dear Guest,
Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are extremely pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort andwonderful staff.
We very much look forward to welcoming you back again next year.
Best Regards

Hany Gamaleldin
Hurghada Area Manager

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Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis publié : 28 août 2017

Hi, I made a lot of trip in my life and this hotel it's the worst i ever made, I have a very bad experience. At least the room was good animations excellent but for all the others aspects were incredibly bad. The buffet are just eatable no good taste always the same things. We were sick both the first day an during 10 days. The beach is not a real beach you can't swimm in the sea 400 m from the beach and only 50 cm water deep. The pools were very dirt. The restaurant are globaly noisy dirt the worst all incusive i made no service at table. Plastic glass no mineral water in some jar. When i saw the advices i can't imagine they're all true. Get out of this hotel it's a bad industrial firm. Hopefully the travel agent change the hotel for the end of the week. Make another choose for a better place. Best regards.

Bonjour, j'ai fait beaucoup de voyage dans ma vie et cet hôtel c'est le pire que j'ai fait, j'ai une très mauvaise expérience. Au moins, la salle était biens et les animations excellentes, mais pour tous les autres aspects, c'était incroyablement mauvais. Le buffet est juste mangeable, pas de goût toujours les mêmes choses à manger. Nous étions malades dès le premier jour et pendant 10 jours et j'ai un solide estomac. La plage n'est pas a proprement dis une plage, vous ne pouvez pas nager dans la mer à 400 m du bord il y a seulement 50 cm d'eau. Les piscines étaient très sales. Le restaurant est globalement bruyant, le pire all inclusive. Je n'ai eu aucun service à table. Souvent des verres en plastique et pas d'eau minérale dans les jars. Quand j'ai vu les avis je ne peux imaginer, qu' ils soient tous vrais. Fuyez de cet hôtel, c'est une mauvaise entreprise industrielle. Heureusement que l'agent de voyage nous a changés d'hôtel pour la fin de la semaine. Faites un autre choix pour un meilleur endroit et un meilleur hôtel (ça va pas être dur ). Meilleures salutations.

  • Séjour en : juillet 2017, a voyagé en couple
    • Rapport qualité / prix
    • Chambres
    • Service
3  Merci Laurent B
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AquamarineGM, General Manager de Jaz Aquamarine Resort, a répondu à cet avisA répondu 29 août 2017
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Dear Guest,
Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occassion we did not achieve this for you.
We note that you state that you were both sick from the first day. It would appear that you are blaming the hotel for this when in actual fact the cause is most likely to be something you ate or encountered on your travels to us, or indeed just the stress of travelling. You mention your sickness after mentioning the food, this implying that you blame our food for this. hygiene is the number one priority to us and we have a clear and precise action plan to ensure that high levels are met. Everything to do with health and safety is monitored by a leading UK health and safety advisor named Crystal who carry out audits on everything relating to your safety including food and drink (checked items include delivery, storage, preparation, cooking, presentation, all machinery used, as well as samples of the food and drink). We have the documentation to prove that our hotel is operating in a safe and hygienic way as we always score in the extremely high level. In addition we have our in-house Hygiene Coordinator who is checking the running of all areas on a daily basis, plus a monthly visit from our company Regional Hygiene Manager. Furthermore. we have audits from our Tour Companies in which we must achieve high scores to prove that our hygiene levels (including food, water, safety) are following the International standard.
In fact we are so confident of our high levels of hygiene that, when guests are reporting illness, we offer them a free stool analysis at the local hospital in order that everyone can be assured that the sickness is just the usual result of too much sun, change of temperature, change of food, change of cooking style, overeating, overdrinking, shocking the stomach with ice-cold drinks, mixing the wrong type of foods together, change of diet, etc, etc. Our doctor confirms that approximately 50-60% of cases seen are the result of dehydration following boat trips, desert safaris, etc. Obviously the personal tolerance of an individual plays a large part in their wellbeing, especially during the hot summer months when day temperatures exceed 35+ degrees, at the moment also with unusual high humidity.
Food is a very personal choice, and whilst it may not appeal to you, most of our guests are more than happy with the menu provided. However we are constantly reviewing and changing our menu in order to appeal to all nationalities and individuals. Nevertheless if you are unable to find something that suits your own specific needs then our chefs are more than happy to prepare something just for you.
We are also extremely shocked that you state that the pools were dirty and wonder if you actually stayed in our hotel or have posted to the wrong one? Cleanliness is something that we are usually commended on, and our pools are constantly being cleaned throughout the day as well as the overnight intense clean. The restaurants are also given a deep clean before every meal.
Drinks are dispensed in plastic cups at all pool and beach areas and this is something that we will never compromise on - the safety of our guests is the important thing - and glass and bare feet simply do not mix.
The pools and restaurants are self service although our waiters are more than happy to provide a service, time-permitting.
Lastly you state about the beach and the lack of water. The beach here is part of the natural coastline and therefore is totally beyond our control. However, this is no secret and widely commented here and is disclosed to all Travel Agencies and therefore should appear in your brochure as such.
We hope to have the opportunity to welcome you back again so that we may create a wonderful holiday experience for you.
Best Regards

Hany Gamaleldin
Hurghada Area Manager

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Avis publié : 27 août 2017 par mobile

Hotel immense,grand choix de piscines(soit animée,soit plus calme),chambre spacieuse,propre avec terrasse vue mer et jardin,tres propre,bien entretenu,idéal pour les familles,all in correct.
Massage au spa très bien.
Nourriture très variée.
Petit bémol ,très bruyant au petit déjeuner(on s'y habitue),jus de fruits en poudre (bof).
Je recommande tout de même

Séjour en : août 2017
Merci Cindy D
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
AquamarineGM, General Manager de Jaz Aquamarine Resort, a répondu à cet avisA répondu 28 août 2017
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Dear Guest,
Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very happy that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort.
We hope to have the pleasure to welcome you back again soon.
Best Regards

Hany Gamaleldin
Hurghada Area Manager

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