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2025 avis sur 2 605
Avis publié : 13 novembre 2017 par mobile

Malgré un cadre magnifique, avec une belle végétation, bien entretenue l’hôtel n’est pas à la hauteur d’un mercure!
Les chambres et salles de bain ont besoin d’un gros rafraîchissement, carrelage cassé, peu de prises, rideau de douche pas très hygiénique...
Le personnel n’est pas très présent notamment près de la grande piscine ou il est difficile de trouver quelqu’un pour obtenir une serviette...
Pas de petite bouteille d’eau dans les chambres mais une grande difficile à emporter.
Le petit déjeuné par contre est très copieux pour un prix très raisonnable!

Séjour en : novembre 2017, a voyagé en famille
Merci Mijoue
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager de Mercure Resort Sanur, a répondu à cet avisA répondu 30 novembre 2017
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Dear Mijoue,

Thank you for sharing your experience during your stay with us.

We happy to know that you enjoyed our breakfast, hotel setting and beautiful vegetation.
Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating. It is a pleasure to announce that at the mean time we do room maintenance program and the project is including re-painting, bathroom re-tile, and furniture re-varnish. In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere. I hope that I can convince you to change your mind about another visit to our property.

With regards of pool services, I addressed with related department and training will be conduct to improve their attentiveness and communication skill. The mineral water in the room also has been share with our housekeeping team to be review.

Please contact me at ge@mercureresortsanur.com if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!

Sinerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

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Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis publié : 10 novembre 2017 par mobile

Décevant pour un Mercure. La chambre n'est pas parfaite.
- Le carrelage est cassé à plusieurs endroits.
- Aucune lampe de chevet. Les interrupteurs ne sont que d'un seul côté
- 2 prises seulement dans la chambre : 1 près d'un sur des 2 lits et l'autre sous le bureau par terre ce qui n'est pas du tout pratique
- la personne qui est supposée s'occuper des serviettes de piscine n'est jamais à sa place.
- la piscine ferme à 18 h 30 ce qui est très tôt
- la plage n'est vraiment pas top et pas très propres
- une assiette est restée devant ma chambre pendant 2 jours sans que personne ne se donne la pende la ramasser.
Pour un Novotel je suis relativement déçue. Après cela reste un hôtel confortable.

Séjour en : novembre 2017, a voyagé en famille
1  Merci ChrystineG
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
MercureResortSanur, General Manager de Mercure Resort Sanur, a répondu à cet avisA répondu 14 novembre 2017
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Dear ChristineG,

Thank you for sharing your experience during your stay at the Mercure Resort Sanur.

I regret to know that you did not enjoy your stay due to the accommodation defect, please allow me to express my sincerest apology. I highly appreciate if you could share your room number at gm@mercureresortsanur.com for our further action and improvement.

With regards of pool towels service, I have addressed it with our related department for further investigation and anticipation. In the evening, our pool & beach attendant is clearing the soiled towel and re-arranging the beach chair while the pool service is remain until 7 pm. We have increased the schedule of cleaning our beach in respond to the weather change that often brings more trash to the beach.

Thank you once again for your valuable input and I sincerely hope you will be kind enough to give us another opportunity to serve you better in the near future.

Sincerely,

David Lane
General Manager

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Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis publié : 9 novembre 2017 par mobile

Ménage rare sanitaire sale 2 jours sans changement de serviettes au troisième jour nous avons été obligé de demander nous avons payé pour une restauration entrée plat dessert un jour par semaine il fallait payer les desserts où les entrées un superviseur inexistant incapable de satisfaire les clients malgré de nombreux insatisfaits David Lane le directeur est invisible si vous pouvez allez ailleurs car dans cet hôtel vous n’êtes qu’un numéro

Séjour en : novembre 2017, a voyagé en famille
Merci Babethcaraibes
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
MercureResortSanur, General Manager de Mercure Resort Sanur, a répondu à cet avisA répondu 14 novembre 2017
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Dear Babethcaraibes,

Thank you very much for sharing your sincere review. We deeply regret to see that your experience was not up to your expectation, please allow me to express my sincerest apology.

I am investigating the cleaning process of your room during your stay to ensure proper procedure is in place. We took note of your feedback and please be ensured that it has been shared to our Housekeeping Manager for their immediate actions and follow-ups.
On separate note, in your room you might notice our planet 21 signage, this is to indicate us if you wish to change or keep the towel for not being replaced. Nevertheless, I agree that clean towels have to be available at all time.

Babethcaraibes, with regards to the meals at restaurant, I am afraid if there is any misunderstanding during your experience in our restaurant due to language barrier. I will look into this matter deeper with our Food & Beverage manager for better coordination and communication as we do have French speaking personnel in the resort if we have any challenge in communication.

For certain package, dinner entitlement comes with 2 courses. I need to have more detail on your reservation to check if you are under this package. You may contact me directly at my email address : eam@mercureresortsanur.com so I may follow this up and clarify appropriately.

We appreciate you reached out to us to share about your insights as it helps us greatly in improving both our product and services.

Responding to your feedback about our manager’s presence, recently our Manager was away for 2 weeks due to medical reason and vacation but I assure you that communication and internal coordination is still being maintained. We apologize for him missing you during your stay with us, nevertheless you may contact him at his email address : gm@mercureresortsanur.com so he may respond to you directly.

Thank you once again and I sincerely hope you will be kind enough to give us another opportunity to serve you better in the near future.

Sincerely,

Adrian Utomo
Executive Assistant Manager

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Avis publié : 9 novembre 2017 par mobile

Hôtel dans un cadre magnifique.
Chambre supérieure, confortable avec réfrigérateur, coffre gratuit, TV écran plat. Salle de bain spacieuse. Propre.

Restaurant agréable, MAIS 3 plats repetitifs : fish,poulet, bref.
Lorsque vous êtes en pension complète, même punition.

RESTAURATION À REVOIR

Allez déjeuner dans les resto de plage. Ambiance et pas très chers
ex : grande bière hôtel 79.900 roup, resto plage 39.000.

Séjour en : octobre 2017, a voyagé en couple
2  Merci annie R
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager de Mercure Resort Sanur, a répondu à cet avisA répondu 14 novembre 2017
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Dear annie R,

We appreciate your feedback regarding your recent stay at Mercure Resort Sanur.
We regret to know that the experience at our restaurant did not meet your expectation. Please be assured that your constructive remarks have been shared with the respective department and several actions have been undertaken.

In the other hand, I am glad that you enjoy the resort’s tropical atmosphere and your room.

Your feedback is important to us since we continue to improve our quality of product and services. We do hope that you will give us an opportunity to serve you again in the future. Please feel free to contact me at ge@mercureresortsanur.com if you would like to visit us again.

Thank you again for sharing your experience, and we looking forward to welcoming you again.

Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

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Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis publié : 7 novembre 2017 par mobile

Hotel super bien placé, restaurant sympa pas loin pour le soir car a l'hotel meme cher par rapport qualite ....
Chambre sympa anti fumeur , j'avais la 231 juste la douche a refaire car elle est pas large, un rideau et la douche pas pratique
Mais sinon tout etait au top
Je reviendrais et peux que le conseiller

Séjour en : novembre 2017, a voyagé avec des amis
Merci ursula h
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager de Mercure Resort Sanur, a répondu à cet avisA répondu 12 novembre 2017
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Dear ursula h,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Resort Sanur.

We are pleased to know that you have a pleasant stay with us where you enjoyed our hotel location, restaurant and room. I have been shared your feedback with my team and I am sure it will motivate all of them to keep up their performance. We take note on your feedback of the room shower at room 231, I am checking the room with our housekeeping and engineering manager to check and take a necessary action to rectify the defect.

Your feedback is important to us since we continue to improve our quality of product and services. We do hope that you will give us an opportunity to serve you again in the future. Please feel free to contact me at ge@mercureresortsanur.com if you would like to visit us again.

Thank you again for sharing your experience, and we looking forward to welcoming you again.

Sincerely,

Eka Handayni
Guest Experience Manager

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