Nous avons remarqué que vous utilisez un navigateur non reconnu. Il se peut que les pages de TripAdvisor ne s'affichent pas correctement.Notre site est optimisé pour les navigateurs suivants:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hôtels proches
Avis (282)
Contrôle des avis
Filtrer les avis
282 résultats
Note attribuée
244
32
4
2
0
Type de voyageur
Période de l'année
LangueToutes les langues
Plus de langues
244
32
4
2
0
Découvrez ce qu'en pensent les voyageurs :
Affiner
Mise à jour de la liste...
1722 avis sur 282
Avis écrit le 23 septembre 2016

Perdu au milieu des rizières et au bord de l'océan Indien, cet établissement offre des prestations de qualité : bonne restauration, SPA avec un très bon rapport qualité-prix.
Le personnel y est charmant, chaleureux et serviable.
Une étape pour se reposer au cours d'un périple à Bali.
Ne pas prévoir plus de 2 nuits, si on est en mal d'action... Il s'agit vraiment de l'endroit idéal pour se poser et reprendre des forces.

Date du séjour : septembre 2016
  • Type de voyage : A voyagé avec des amis
    • Chambres
    • Propreté
    • Service
2  Merci jdj39
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
WakaHotelsandResorts, Manager de WakaGangga, a répondu à cet avisA répondu le 5 octobre 2016
Google Traduction

Dear jdj39,

Thank you for sparing your valuable time to post your feedback on TripAdvisor regarding your recent stay at WakaGangga.

We are pleased to note that you had a relaxing stay with us and enjoyed the resort's secluded location, natural surroundings away from the crowded south Bali and all services & facilities offered by the resort were to your entire satisfaction.

We are also pleased to note that you especially enjoyed the good quality of food and spa treatments offered by the resort at affordable prices.

We thank you for having chosen WakaGangga and look forward to the pleasure of again welcoming you in the near future.

Thank you.
With kind regards,

Wayan Kasiani
Executive Assistant Manager
WakaGangga

Signaler une réponse inappropriée
Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis écrit le 10 septembre 2016

Si vous chercher le calme, cet endroit sera pour vous ! Service très bon, chambre très agréable, personnels très agréable. Aucun reproche. Possibilité de faire un late check out (18h). La piscine est très bien et le SPA bon marché.

Date du séjour : juin 2016
  • Type de voyage : A voyagé en solo
    • Rapport qualité / prix
    • Chambres
    • Service
1  Merci Juliennawak
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
WakaHotelsandResorts, Manager de WakaGangga, a répondu à cet avisA répondu le 14 septembre 2016
Google Traduction

Dear Juliennawak,

Thank you for sparing your valuable time to post your feedback on TripAdvisor regarding your recent stay at WakaGangga.

We are delighted that your stay with us was pleasant and relaxing and that you were entirely satisfied with WakaGangga's tranquil beachfront location and all services & facilities offered by the resort.

We thank you for recommending the Waka Spa in the resort where range of spa and beauty treatments are provided for our guests at affordable prices.

We are pleased that you also enjoyed the complimentary benefit of late check out till 6 pm subject to availability, offered to all guests by our friendly Reception staff.

We thank you for having chosen WakaGangga and look forward to the pleasure of again welcoming you in the near future.

Thank you.

With kind regards,

Wayan Kasiani
Executive Assistant Manager
WakaGangga

Signaler une réponse inappropriée
Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis écrit le 2 septembre 2016

Nous sommes restés 5 jours 4 nuits dans cet hôtel. Le cadre est parfait mais le service de la réception déplorable. Il y a très peu de voyageurs dans cet hôtel, (nous avons croisé au max 10 pers en plein mois d'aout) , nous pensons qu'il ne fonctionne pas très bien car il est loin de tout .
Pour rentabiliser la réception a pour consigne : tout ce que vous demandez ou tout ce que vous faites en activité, ils multiplient les prix par 3 ! Vous demandez un taxi c'est fois 3 , vous demandez des cours de Surf c'est fois 3, vous voulez poster des lettres c'est fois 3 ...! Donc vous passez votre temps à vous débrouiller pour trouver vous même une solution ou activités.
Ensuite nous avions réservé une chambre deluxe vue océan. De notre chambre, nous ne voyons la mer que de la porte d'entrée. Nous pensions donc qu'il y avait une erreur, et que notre maison était celles devant nous, face à la mer.Elles étaient réservées pour nos 2 premières nuits donc indisponibles, sauf qu'ils ont refusé de modifier notre tarif lorsque nous avons payé le solde. Incroyable !! Nous sommes partis gâchés de notre séjour dans cet hôtel à cause des 3 personnes de la réception et du responsable . Nous sommes restés 3 semaines à Bali, nous avons fait de beaux hôtels mais c'est le seul où il ne faut surtout pas aller !!

Date du séjour : août 2016
  • Type de voyage : A voyagé en famille
    • Rapport qualité / prix
    • Propreté
    • Service
2  Merci Pierre M
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
WakaHotelsandResorts, Manager de WakaGangga, a répondu à cet avisA répondu le 9 septembre 2016
Google Traduction

Dear Pierre M,

Thank you for sparing your valuable time to post your feedback on TripAdvisor regarding your recent stay at WakaGangga.

We regret to note that you were not satisfied with the services of our reception staff and had cause to complain. Please rest assured that your comments have been brought to the attention of the concerned team members and action taken to avoid similar recurrences in the near future. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused.

We would like to take this opportunity to clarify and respond to your specific complaints as follows:

On 29th June 2016 your reservation of our Deluxe Ocean view Villa with Pool was received by us through website at daily published rate of US$ 380. The same Villa (#124) was assigned to you upon arrival. There indeed in a Grand Two Bedroom Ocean front Villa at a higher published rate of US$ 435, which was already reserved by other clients during your stay. At the time of settling your bill, on the day of departure from the hotel, you had asked our Receptionist to give you a discount on your room rate, which was politely declined by our staff.

Our Reception staff had received a request from you to check prices for surfing lessons. We only recommend reliable external vendors for the safety and security of our clients. You were given the contact of three reliable surfing schools: RipCurl School, Surf School Bali and Bali Learn to Surf together with the website addresses of the 3 companies. After checking the surfing lesson prices, you had informed our reception staff that you found the prices were too high and same as in France and you chose not to proceed with making any surfing lesson reservation through our hotel. It is certainly possible that free lancers and unregistered surf school offer lower prices, but with high risk.

The postage rates for mailing cards are checked by us from the Post Office and informed to the guests. The hotel does not levy any additional charge for postage stamps.

Regarding Taxis, metered Taxi are available on call from Tanah Lot Temple area (20 minutes drive) and require minimum 30 to 60 minutes advance notice. We have also made arrangements with the neighboring village co-operative for private car & driver rental. On the first day you had used a private car from hotel to Canggu village and prior to taking the car, you had agreed to the charge of Rp. 225.000 (approx Euro 15) and paid it directly to the car driver. On the next two days you used hotel's complimentary shuttle service to go to Canggu village.

We thank you for having chosen WakaGangga and hope to be of service to you again in the near future.

Thank you.

With kind regards,

Wayan Kasiani
Executive Assistant Manager
WakaGangga

Signaler une réponse inappropriée
Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis écrit le 7 août 2016

Hotel niché dans les rizieres en front de mer avec tout le confort possible, les villas sont trés spacieuses, literie au top, services excellent et tres attentionné
La décoration est superbe, je vous le recommande sans modération

Date du séjour : août 2016
  • Type de voyage : A voyagé en famille
    • Rapport qualité / prix
    • Chambres
    • Service
1  Merci NicolasD701
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
WakaHotelsandResorts, President & Chief Executive Officer de WakaGangga, a répondu à cet avisA répondu le 10 août 2016
Google Traduction

Dear Nicolas D,

Thank you for sparing your valuable time to post your feedback on TripAdvisor regarding your recent stay at WakaGangga.

We are delighted that your stay with us in the well designed spacious Villa was pleasant and that you were entirely satisfied with WakaGangga's tranquil beachfront location and all services & facilities offered by the resort.

We thank you for having chosen WakaGangga and look forward to the pleasure of again welcoming you in the near future.

Thank you.

With kind regards,

Kamal K Kaul
President & Chief Executive Officer
Waka Hotels & Resorts

Signaler une réponse inappropriée
Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Avis écrit le 6 août 2016

Bel hôtel au calme donnant sur la plage de Yeh Gangga. Très bon restaurant avec vue imprenable sur la plage de sable noir. Petit-déjeuner excellent. Dommage qu'une route un peu bruyante (bruit de moto) passait juste derrière notre villa.

Date du séjour : juillet 2016
  • Type de voyage : A voyagé en couple
    • Rapport qualité / prix
    • Emplacement
    • Service
Merci Ichtili
Cet avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor et non de TripAdvisor LLC.
WakaHotelsandResorts, President & Chief Executive Officer de WakaGangga, a répondu à cet avisA répondu le 10 août 2016
Google Traduction

Dear Ichtili,

Thank you for sparing your valuable time to post your feedback on TripAdvisor regarding your recent stay at WakaGangga.

We are delighted that your stay with us was pleasant and relaxing and that you were entirely satisfied with WakaGangga's tranquil beachfront location and all services & facilities offered by the resort. We are also pleased to note that you enjoyed your breakfast in our restaurant offering beautiful uninterrupted views along the west coast of Bali.

However, we regret to note that you were disturbed by a motorcycle noise in your villa from the small the small internal access road within the resort. Your comment has been brought to the attention of the concerned team members to eliminate this disturbance.

We thank you for having chosen WakaGangga and look forward to the pleasure of again welcoming you in the near future,

Thank you.

With kind regards,

Kamal K Kaul
President & Chief Executive Officer
Waka Hotels & Resorts

Signaler une réponse inappropriée
Cette réponse est l'opinion subjective du représentant de la direction et non de TripAdvisor LLC
Voir plus d'avis